تیزر تبلیغاتی با امید

۳۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از نکات کلیدی به عنوان یک سازمان هنگام تصمیم گیری برای فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی، فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی است. برای انتخاب فیلمبردار شرکت، می توانید از یکی از همکاران داخلی خود استفاده کنید. آنها هنوز باید مهارت های فنی را داشته باشند. از طرفی اگر منابع لازم را در کسب و کار خود ندارید به فیلمبرداران آزاد یا شرکت های تولید کننده روی می آورید. بنابراین چگونه یک فیلمبردار شرکتی خوب انتخاب می کنید؟ واقعاً چه گزینه هایی در دسترس شماست؟

 

 

چرا از فیلمبردار شرکتی استفاده کنیم؟

همانطور که در مقدمه به سرعت اشاره کردیم، استفاده از خدمات فیلمبردار به دلایل مختلفی قابل تصمیم گیری است. این می تواند برای: داشتن تصاویر با کیفیت، عدم صلاحیت فنی در شرکت شما یا صرفه جویی در زمان باشد.

 

به یاد داشته باشید که ویدئو 30 درصد بیشتر از عکس ها تعامل ایجاد می کند و 2 برابر بیشتر به اشتراک گذاشته می شود. برای آن لازم است کاربران اینترنت بخواهند آن را مشاهده کنند!

 

تصاویر با کیفیت

یکی از دلایل اصلی این است که شما فیلم های با کیفیت خوب می خواهید. فیلمبردار شرکت تجهیزات حرفه ای در اختیار دارد. او در تیراندازی تخصص دارد. علاوه بر این، نیرویی برای پیشنهاد و خلاقیت است و می تواند به تصعید فیلم های کوتاه شما کمک کند. فیلمبردار می‌داند که با چه فرمتی فیلم را ضبط کند و برای اطمینان از اینکه نتیجه نهایی وجود دارد، چندین بازدید داشته باشد. دانستن نحوه ثبت احساسات از طریق عکس ضروری است!

 

بدون صلاحیت داخلی

رفتن از طریق یک فیلمبردار شرکتی نیز می تواند به دلیل عدم مهارت در سازمان شما باشد. شرکت شما بخش ارتباطات یا همکارانی با دانش فنی لازم برای تولید ویدیو ندارد. همچنین، اگر آرزوی شما ساخت یک ویدیوی واحد است، تمرکز بر روی کاری که شرکت شما با آن راحت نیست، چندان استراتژیک نیست. همچنین شما را از سرمایه گذاری در تجهیزات سمعی و بصری نجات می دهد.

 

صرفه جویی در زمان

فعالیت شما به شما این امکان را نمی دهد که برای ساختن ویدیوها به تنهایی وقت بگذارید. شما ترجیح می دهید این تکالیف را به افراد حرفه ای بسپارید که می توانند بدون شما از شاخه ها مراقبت کنند. درست است که سازماندهی عکس ها و سپس ویرایش ویدیو می تواند به سرعت وقت گیر شود اگر همزمان روی چندین فایل باشید.

انواع فیلمبردار شرکتی

علاوه بر همکاران متخصص داخلی، فریلنسرها و شرکت های تولیدی نیز برای تولید ویدیوهای شما حضور دارند. با این حال، یک جایگزین اضافی برای این ساختارهای معمولی وجود دارد، و آن Ruhmix است. هر کدام از این راه حل ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند. به لطف کارهای انجام شده در زیر، می توانید بهتر تجسم کنید که کدام نوع فیلمبردار شما را هدایت کند.

 

در داخل

برای کنترل هزینه ها، وسوسه بزرگی وجود دارد که بخواهید ویدیوهای داخلی تولید کنید. بسته به بخش و تیم شما، اجرای پروژه کم و بیش آسان خواهد بود. بدیهی است که اگر یک متخصص ویدئو در تیم خود داشته باشید، این سوال پیش نمی آید! از طرف دیگر، اگر کارکنان شما مهارت های لازم یا زمان اختصاص داده شده کافی برای تکمیل پروژه را نداشته باشند، نتیجه می تواند ناامید کننده باشد.

 

نقاط قوت: بدون نیاز به برون سپاری ماموریت به یک کارشناس آزاد یا یک شرکت تولیدی، بدون هزینه اضافی، برای تغییرات در دسترس نیست زیرا به صورت داخلی.

 

نقاط ضعف: نتایج با توجه به سطح فنی کارمند متفاوت است، تاخیر در تحویل فیلم ها با توجه به حجم کاری کارمند، نه همیشه تجهیزات لازم.

آزاد

انتخاب بعدی شما این است که از طریق یک فیلمبردار شرکتی مستقل بروید. این اغلب انعطاف پذیر و متحرک است. با خوداشتغالی و بدون واسطه، فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی با قیمتی مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این، او تنها نقطه تماس شما خواهد بود و نسبت به زمانی که با سازه های بزرگتر کار می کنید نزدیک تر خواهد بود. این رابطه بحث‌های شما را تسهیل می‌کند و می‌توانید با سرعت بیشتری در مورد فیلم شرکتتان پیش بروید. هنوز هم باید توجه داشت که وابستگی خاصی به فریلنسر وجود دارد. در واقع، اگر محتوای لازم را به موقع ارائه نکند یا نتیجه راضی کننده نباشد، متاسفانه خیلی دیر شده است. مراقب باشید فراموش نکنید که یک فیلمبردار به طور خودکار کار تدوین را بر عهده نخواهد گرفت. اینها هزینه های اضافی است که در بالادست پروژه قابل انتظار است.

 

نقاط قوت: کاربردی برای پروژه های کوچک، قیمت غیر گزاف، تماس ممتاز، انعطاف پذیری

شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی

نقاط ضعف: وابستگی به فریلنسر، عدم تجهیز برای پروژه های بزرگ، بدون ضمانت از نظر کیفیت، ویرایش الزامی نیست

بودجه مورد نیاز: از 600 یورو برای نیم روز

 

شرکت تولیدی

زمانی که صحبت از فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی به میان می آید، شرکت سازنده معیار است. این اغلب اولین غریزه ای است که هنگام تولید فیلم به ذهن خطور می کند. این نوع از شرکت ها در واقع برای تولید فیلم های کوتاه و بلند مجهز هستند. آن‌ها تجهیزات حرفه‌ای لازم را دارند، گاهی اوقات مکان‌هایی که برای فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی اختصاص داده می‌شود یا منتخبی از بازیگران انتخاب شده تا نتیجه‌ای باشکوه را به شما ارائه دهند. با این حال، این هزینه دارد. برای اینکه بتوانید از یک شرکت سازنده استفاده کنید، باید بودجه نسبتاً قابل توجهی را برای فیلم خود صرف کنید. اگرچه این گزینه با حرفه ای بودنش باعث اطمینان خاطر می شود، اما همه سازمان ها این بودجه را برای تزریق به یک ویدیو ندارند. همچنین، اگر شما یک سازمان کوچک هستید، ممکن است نسبت به سایر پروژه های بزرگتر اولویت نداشته باشید.

 

نقاط قوت: تجهیزات حرفه ای، تخصص تیم های شناخته شده، فضاهای فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی، بازیگران، امکان نصب فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی بزرگ

 

نقاط ضعف: هزینه پرداخت، هزینه های اضافی که ممکن است هزینه شود، بدون پهنای باند، پروژه کوچک شما لزوما در اولویت نیست.

 

بودجه مورد نیاز: از 3500 یورو

جایگزین: راشمیکس

زمانی که می خواهید فیلمبردار شرکتی را استخدام کنید، امکان دیگری وجود دارد. در میان گزینه‌هایی که در دسترس شماست، پلتفرم آنلاین Rushmix ما با پیشنهادات کالیبره‌شده‌ای که کاملاً نیازهای شما را برآورده می‌کند، از همه متمایز است. پس از تعریف پروژه خود با یکی از مشاوران ما، یک فیلمبردار به محل شما می آید و فیلمبرداری تیزر تبلیغاتی را انجام می دهد. سپس همه چیز توسط مونتاژکاران حرفه ای ما در 5 روز کاری مونتاژ می شود.

 

نقطه قوت ما در بازه قیمت مقرون به صرفه تر از شرکت های تولید کننده و همچنین سرعت ارائه ویدیو است. این قالب ترکیبی توانسته است مشتریان ما را راضی و متقاعد کند.

 

در میان این بسته ها، پیشنهاد فیلمبردار به ویژه توصیه می شود:

 

یک فیلمبردار که به محل شما می آید

مشاوری که توصیه هایی را در مورد پروژه شما به شما ارائه می دهد

یک ویرایشگر حرفه ای که ویدیوهای شما را مونتاژ می کند

نقاط قوت: متخصصان ویدئو، قیمت های جذاب، تحویل سریع ویدئو، مدیریت حجم های کوچک و بزرگ، پشتیبانی شخصی

 

نقاط ضعف: هنوز طراحی حرکتی یا راه حل ویدیویی زنده وجود ندارد

 

بودجه مورد نیاز: 690 یورو (استوری بورد و ویرایش شامل)

 

برای پاسخگویی به سوالات شما در خدمت شما هستیم.

  • omid video
  • ۰
  • ۰

 

تیزر تبلیغاتی

 

امروز ویدیو باید ویروسی باشد. اگر می‌خواهید ارتباط مؤثر و اشتراک‌گذاری تا حد امکان توسط افراد بیشتری داشته باشید، باید ویدیویی کوتاه، کمتر از یک دقیقه و پویا داشته باشید.

 

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

ما به شرکت ها، کارآفرینان و رهبران پروژه پیشنهاد می کنیم تیزر تبلیغاتی خود را ایجاد کنند. این فرمت ویدیویی برای ارائه یک محصول یا خدمات یا برای اعلام یک رویداد ایده آل است: روزهای باز، شرکت در نمایشگاه تجاری، تولد، رویداد تبلیغاتی و غیره.

 

ویدیوی تیزر باید حسادت را برانگیزد، توجه را جلب کند و کنجکاوی را برانگیزد. این یک راه ایده آل برای ارائه یک محصول جدید، یک پیشنهاد با زمان محدود یا یک رویداد، مجازی یا حضوری است.

سفارش تیزر تبلیغاتی

تنظیم تیزر تبلیغاتی بسیار آسان است. بنابراین قالبی است که ارزان است و می تواند به سرعت بر اساس نیازهای کسب و کار ایجاد شود. ما از این قالب استفاده کرده‌ایم، برای مثال، برای تبلیغ فروشگاه نورد یک صنعت‌گر نانت، دیدیه لروی، یا برای ترویج آموزش ارائه شده توسط ژان فیلیپ لو کادر، متخصص در پیشگیری از خطرات و کمک‌های اولیه در شرکت‌ها.

 

تیزر تبلیغاتی اجازه می دهد تا تصاویر و متون در پس زمینه موسیقی برجسته شوند. بنابراین شما می توانید پیام خود را به صورت مستقیم منتقل کنید. ساده، موثر و بسیار کوتاه (1 دقیقه یا کمتر)، این ویدیو بلافاصله توجه مصرف کنندگان یا مخاطبان هدف را به خود جلب می کند. ما به شما در ایجاد تیزر تبلیغاتی خود از A تا Z بر اساس اهداف و استراتژی ارتباطی شما کمک می کنیم. تیزر تبلیغاتی را می توان در شبکه های اجتماعی (فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب) و همچنین در سایت شرکتی شما منتشر کرد.

 

ویدیوی تیزر به شما امکان می دهد محصول / خدمات خاص خود را ارائه دهید. شما می توانید با پرسیدن سوالاتی در مورد پیشنهاد خود، کاربران اینترنت را متقاعد کنید که به شما مراجعه کنند. این ویدئو سوالاتی را ایجاد خواهد کرد.

  • omid video
  • ۰
  • ۰

متولد آمریکا

 

 

مفهوم تیزر تبلیغاتی  کتاب که در دهه 2000 در ایالات متحده متولد شد، در فرانسه کمتر از کشورهای آمریکای شمالی یا برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس و ایتالیا شناخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این یک تیزر تبلیغاتی  کتاب است که به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی خانه‌های انتشاراتی طراحی شده است تا مردم بخواهند درباره نسخه‌های جدیدشان بیشتر مطالعه کنند. به دلایل مالی و فرهنگی، زمان زیادی طول کشید تا در فرانسه منتشر شود، اما در سال های اخیر ویدیوها بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط با مردم مورد استفاده قرار گرفته اند و به نظر می رسد تیزر تبلیغاتی  کتاب امروز جایگاه مهمی در استراتژی های بازاریابی ناشران فرانسوی پیدا کرده است. .

 ساخت کلیپ کوتاه تبلیغاتی

این ویدئوهای کوتاه که تعادل بین زبان سینمایی و زبان تبلیغاتی با توجه به اهداف و ابزار ناشران متفاوت است، می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. در حالی که برخی از مؤسسات انتشاراتی به تیزر تبلیغاتی های کتاب پایبند هستند که کتاب را صرفاً به عنوان یک شی و اطلاعات کاربردی آن (تاریخ انتشار، در دسترس بودن) ارائه می‌کنند، بنابراین بعد سینمایی را کنار می‌گذارند، برخی دیگر با نشان دادن آنچه پیرامون کتاب است، فرمی نزدیک به مستند را ترجیح می‌دهند. به عنوان مراحل مختلف منتهی به تصور و مصاحبه با نویسنده. برخی دیگر با استفاده از کدهای تیزر تبلیغاتی  فیلم، انتخاب می کنند، اغلب بسیار پرهزینه، برای رونویسی طرح اصلی و فضای حاکم بر رمان.

 

 

 

 

 

تیزر تبلیغاتی  کتاب مورد علاقه ویراستاران کودک؟

 

 

معرفی تیزر: ابزار ایده آل برای ورود موفق

 

به نظر می‌رسد کتاب‌های متعلق به بخش ادبیات «جوانان» بیشترین کمک را برای این نوع ارتباط دارند، زیرا شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده نوجوانان، کانال‌های ممتاز برای انتشار این محتوا هستند. بنابراین، مخاطب هدف بیش از هر چیز خوانندگان جوان هستند، به همان اندازه که از این پلتفرم‌ها به اندازه قالب ویدیویی خبره هستند. برای مثال، انتشارات Hachette Romans که در رمان‌های نوجوانان و جوانان تخصص دارد، انتشار برخی از آثارشان در کتاب‌فروشی‌ها را با توزیع تیزر تبلیغاتی  کتاب مربوطه در یوتیوب یا اینستاگرام مطابقت می‌دهد. تیزر تبلیغاتی  رمان پروفایل‌های دونا کونر که 20 ثانیه طول می‌کشد، از زمان انتشار در مارس 2020 تاکنون بیش از 400000 بازدید در یوتیوب به دست آورده است. در سبکی دیگر، نسخه‌های Magnard Jeunesse نیز از این تیزر تبلیغاتی  برای تبلیغ رمان‌های نوجوان خود استفاده می‌کنند. مجموعه le-roman»، اما آنها با شروع از طرح انتخاب شده برای جلد و گذاشتن فضای بیشتری برای متن برای آشکار کردن خطوط اصلی طرح، طرفدار انیمیشن هستند. نسخه‌های Seuil Jeunesse، به مناسبت انتشار مجله d'un degonglé (جلد 15)، با عنوان فرعی Le Grand bain در نوامبر 2020، تصمیم گرفتند ویدیویی از نویسنده آن، جف کینی، را در یک چالش طنز پخش کنند. به تصویر کشیدن عنوان فرعی رمان برای ترویج آن از راه دور.

کتاب‌های مصور، از کمیک گرفته تا آلبوم‌های کودکان، جابه‌جایی به قالب سمعی و بصری را آسان‌تر می‌کنند، زیرا عمدتاً موضوع متحرک کردن تصاویر موجود در آثار کاغذی است، نه خلقت ex nihilo. برای انتشار جلد 1 از فصل دوم Lou ! با عنوان Lou! نسخه‌های سوناتا، نسخه‌های گلنات و جولین نیل، نویسنده آن، نه تنها یک تیزر تبلیغاتی  ایجاد کرده‌اند که در آن می‌توانیم شاهد تبدیل شدن قهرمان مشهور به یک زن جوان در محیطی جدیدتر بزرگسالان باشیم، بلکه با همکاری گروه Krystal Zealot، یک موسیقی متن اصلی ساخته شده است. حاکی از تکامل روانی شخصیت و رابطه جدید او با جهان است. موسیقی متنی که در تیزر تبلیغاتی  شنیده می شود، به گونه ای طراحی شده است که بسته به تجربه ای که خواننده ترجیح می دهد، در حین پخش یا جداگانه به آن گوش داد.

 

 

کتاب هیجان انگیز

 

 

4 نمونه از نقاط تیزر تبلیغاتی (و چرایی کارکرد آنها)

معمول است که ویراستاران رمان های جاسوسی، هیجان انگیز، نوآر یا رمان های پلیسی، خود را وقف قالب تیزر تبلیغاتی  برای انتقال خروجی های آن کنند، به خصوص که فضای تیزر تبلیغاتی ، ژانری که روابط زیادی با سینما دارد، به آن وام می دهد. خود به‌ویژه به یک جابجایی کوتاه سمعی و بصری که هدف آن فتنه‌انگاری و برانگیختن میل به دانستن بیشتر است. تیزر تبلیغاتی  کتابی که برای انتشار جدیدترین فیلم هیجان انگیز ماکسیم چتام ایجاد شد، تقریباً می تواند نشان دهد که این تیزر تبلیغاتی  یک اقتباس سینمایی از کتاب است، زیرا کدها (بازیگران، مونتاژ نماهای بسیار کوتاه، جعبه متن های آموزنده و غیره) را می گیرد و چند برابر می شود. اثرات تعلیق

برای کمپین راه اندازی دیجیتال Whodunit The Silence of the White City اثر Eva García Sáenz de Urturi، نسخه های Fleuve Noir تصمیم گرفتند با آژانس مشاوره ارتباطات دیجیتال Perfecto Groupe که مسئولیت تولید را بر عهده داشت، تیزر تبلیغاتی  کتاب را فراخوانی کند.

مشخصه دومی با فرمت مربعی آن، همانطور که آژانس مشخص می کند، "بهینه سازی استفاده در شبکه های اجتماعی" است. کار برای طراحی تیزر تبلیغاتی  به چند مرحله با جزئیات توسط Perfecto Groupe تقسیم می شود (ایجاد استوری بورد، انتخاب تصاویر و موسیقی، ویرایش و انیمیشن) و نشان می دهد که اغلب بهتر است برای به دست آوردن یک ویدیو با کیفیت نهایی از طریق افراد حرفه ای بروید، اگرچه این امکان وجود دارد که خودتان با استفاده از نرم افزار ویرایش [1] آن را ایجاد کنید. این آژانس در کنار تیزر تبلیغاتی  کتاب، یک بازی فرار آنلاین نیز در سایت Bepolar ایجاد کرده است و به این ترتیب عناصر جذاب برای تبلیغ کتاب را افزایش می دهد.

 

تیزر تبلیغاتی  رمان

 

 

اخیراً، به نظر می‌رسد که ناشران ادبیات عمومی نیز علاقه فزاینده‌ای به تیزر تبلیغاتی  کتاب دارند تا در مورد انتشارات جدید خود ارتباط برقرار کنند. چندین اثر از ادبیات معاصر فرانسه به صورت جیبی همراه با انتشار تیزر تبلیغاتی  منتشر شده است. این انتخابی است که توسط ناشری که برای هیچکس از مردمی که لبخند می زنند نمی ترسد توسط ورونیک اوالده و همچنین مجموعه فولیو برای تنیر تا سپیده دم توسط کارولز فایوز، ما رینه نوشته ژان باپتیست آندریا و پسران تابستان اثر ربکا لیگیری انتخاب شده است.

 

این سه تیزر تبلیغاتی  کتاب آخر توسط جولیا دلبورگ - که با چندین مؤسسه انتشاراتی دیگر از جمله آلبین میشل، پرلودس، کالمن-لوی، رابرت لافونت و پاکت همکاری می‌کنند - تهیه شده‌اند و از هر نظر شبیه تیزر تبلیغاتی های فیلم هستند. اگرچه هر یک از آنها منحصر به فرد است و با رمانی که تبلیغ می کند اقتباس شده است، اما به لطف کارگردانی و تدوین، در ایجاد پویایی زیادی به طرح رمان ها و برجسته کردن کشش روایی آنها مشترک است.

چگونه تیزر تبلیغاتی می تواند تلاش های بازاریابی شما را افزایش دهد

پیش‌پرده‌های رمان فقط در مورد چاپ‌های جیبی کتاب‌های با فرمت بزرگ تجاری موفق نیستند که ناشران می‌خواهند زندگی دومی به آنها بدهند. خود کتاب‌های با فرمت بزرگ نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند، اگرچه تقریباً همیشه رمان‌هایی هستند که توسط نویسندگان مشهور نوشته شده‌اند و انتظار می‌رود آخرین نسخه‌هایشان منتشر شود. انتشار در ابتدای اکتبر 2020 در مجموعه "Blanche" آخرین رمان دیوید فوئنکینوس، خانواده مارتین، چند هفته بعد با انتشار تیزر تبلیغاتی  آن دنبال شد که بیش از 86 بازدید داشته است. 000 بازدید در یوتیوب، که تا آنجایی که میانگین تیراژ محصولات جدید بین 6000 تا 7000 نسخه است بسیار ناچیز است [2]. برخی از ناشران که بودجه آنها برای فعالیت‌های ارتباطی بسیار مهم است، تصمیم می‌گیرند تا مخاطبان خود را به حداکثر برسانند، هنگام انتشار اثری، این تیزر تبلیغاتی ها را در کنار آگهی‌های تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی های فیلم در سینماها پخش کنند.

  • omid video
  • ۰
  • ۰

هزینه طراحی حرکتی که توسط یک فریلنسر در سال 2022 تولید می شود چقدر است؟
برآورد قیمت برای اجرای تیزر تبلیغاتی در طراحی متحرک
امروزه در هر استراتژی ارتباط دیجیتالی، ویدئو جایگاه برتری دارد. در واقع، این پشتیبانی هم سرگرم کننده و هم فریبنده اجازه می دهد تا حداکثر اطلاعات را به یک هدف ارائه دهید، در حالی که با تداعی صداها، متون و تصاویر، به خاطرسپاری را تسهیل می کند.

برای تبلیغ یک نام تجاری یا محصول یا حتی توضیح مفهوم خود، یک ویدیوی طراحی حرکتی مرتبط، موثر و مفید خواهد بود، با هدف ایجاد حداکثر تعامل. علاوه بر این، ما می دانیم که ویدیوها سئوی وب سایت هایی را که در آنها قرار می گیرند بهبود می بخشد، که یک استدلال قوی برای تشویق شما به درخواست یک طراح حرکت برای به دست آوردن یک ویدیوی تبلیغاتی است.

محاسبه قیمت تیزر تبلیغاتی در طراحی متحرک


برای تخمین قیمت یک طراحی حرکت حرفه ای، می توانید شبیه ساز قیمت ما (موجود در بالا) را امتحان کنید. ما برآورد قیمت را از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهیم کرد.

این برآورد فقط برای اطلاع رسانی ارائه شده است. اگر مایلید از طراحان حرکت حرفه ای نقل قول دریافت کنید، پروژه خود را به صورت رایگان در Codeur.com ارسال کنید. شما در عرض چند دقیقه نرخ های فریلنسری و نمایندگی را برای ایجاد ویدیوی خود دریافت خواهید کرد.
عناصری که قیمت یک طرح حرکتی را افزایش می دهند
برای اینکه بدانید یک ویدیو چقدر هزینه دارد، ابتدا باید مواردی را که باعث افزایش قیمت یک ویدیو می شوند، شناسایی کنید. اینجا اند.

فرمت
شما لزوماً نیازی به شرط بندی روی یک فرمت بسیار بزرگ ندارید. نکته اصلی این است که برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی مناسب است. این نکته غیرقابل مذاکره است، با این خطر که هنگام مشاهده نتیجه نهایی ناامید شوید.

نوشتن فیلمنامه
این یکی از طولانی ترین مراحل است، به خصوص با تجدید نظر. حرفه ای باید 65 کلمه را به مدت 30 تا 60 ثانیه بنویسد. هر عبارت انتخاب شده باید توجه و کنجکاوی را برانگیزد، در حالی که لحن و سبکی را اتخاذ کند که مورد توجه قرار نگیرد (شاد، آرام، اطمینان بخش، آرام بخش و غیره).

استوری بورد
این به طرحی از فیلمنامه و جلوه های بصری اشاره دارد و معمولاً توسط دو نفر مدیریت می شود: طراح حرکت و نویسنده فیلمنامه. استوری بورد معمولاً رنگ های ویدیو، تصاویر و همچنین جابجایی ها را پیش بینی می کند و مراقب ترکیب بهترین ایده ها است.

مطالب
محتوا و شکل دادن به پیام نیز در قیمت ویدیو تعیین کننده است. برای ارائه رندر تاثیرگذار، ویدئو اغلب کار زیادی را می طلبد. بنابراین علاوه بر مدت زمان، اغلب ارائه محصول یا خدمات، وضوح پیام و دعوت به اقدام است که اهمیت دارد. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که تمام این نکات در طول 1 دقیقه تحقق رعایت می شود.

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

گزینه های اضافی
هنگام تصمیم گیری برای اضافه کردن عملکردهای اضافی (اصلاحات جدید، مدت زمان طولانی، صدای دوم، نسخه انگلیسی ...)، باید انتظار یک یادداشت تند را داشت. هر چه بیشتر تصمیم بگیرید که بسیاری از امکانات را کشف کنید، صدها یورو از شما خواسته می شود بیشتر خرج کنید.

البته توجه داشته باشید که قیمت یک تیزر تبلیغاتی موشناز 350 یورو در روز شروع می شود. این معمولاً میانگین برای اکثر فریلنسرهای عمومی است.

بسته به تخصص متخصص، مقدار ممکن است بسیار بیشتر باشد. علاوه بر این، از 500 یورو است که به احتمال زیاد ارائه دهنده خدماتی را پیدا می کنید که از زمان و کار مورد نیاز برای تولید ویدیوی شما آگاه باشد.
مراحل ساخت فیلم طراحی حرکتی
مشخصات پیش نویس
ابتدا، قبل از شروع یک پروژه ویدئویی طراحی حرکت، فرد حرفه ای جلسه ای را با مشتری خود ترتیب می دهد تا نیازهای او را بشناسد و در نتیجه مشخصات دقیقی را تعیین کند. تنها زمانی که او نیازهای شرکت، هدف و هدف ویدیو را به طور کامل درک کند، ارائه‌دهنده خدمات شروع به نوشتن فیلمنامه و آماده کردن متون برای صداگذاری می‌کند.
فیلمنامه و صدانویسی
نگارش فیلمنامه و آماده‌سازی سخنرانی‌ها به صورت صداگذاری، مراحل ضروری هستند که امکان شروع دقیق‌سازی پروژه را فراهم می‌کنند. اغلب، این کار با همکاری نزدیک با مشتری انجام می شود، که در صورت نیاز به ایجاد تغییرات در اطلاع رسانی به ارائه دهنده خدمات دریغ نمی کند: در این مرحله هنوز زمان برای تغییر گفتمان وجود دارد.

7 نکته ضروری برای یک استراتژی تیزر تبلیغاتی واقعاً مؤثر

ایجاد تصاویر و انیمیشن
در همان زمان، طراح حرکت شروع به تصور گرافیک ویدیو می کند، همچنین ایده های خود را به مشتری ارائه می دهد.

با کمک یک طراح گرافیک حرفه ای شروع به تنظیم تمام تصاویری که در ویدیو وجود دارد می کنیم. آنها به ترتیب ظاهر طبقه بندی می شوند که به شما امکان می دهد به صورت بصری ایده ای از دوره دریافت کنید. در ابتدا، تصاویر به سادگی روی یک استوری بورد کشیده می شوند. گام بعدی، با طراح گرافیک، ایجاد آنها بر روی کامپیوتر با نرم افزار - اغلب - از مجموعه Adobe مانند Photoshop یا Illustrator است.

هنگامی که او تمام عناصر گرافیکی را به صورت دیجیتالی در اختیار داشت، طراح حرکت به انیمیشن روی می آورد. با نرم افزار تولید ویدئو، تصاویر را به حرکت در می آورد و بسته به پروژه های مشتری، دو یا سه بعدی کار می کند.

ضبط صدا
در نهایت یک صداگذاری حرفه ای به تیم اضافه می شود تا حرف های خود را روی هر تصویر بگذارد.

به ساخت کامل محیط صوتی ویدیو می رویم. از انتخاب هر موسیقی گرفته تا استفاده از صدا، هیچ چیز را نباید به شانس واگذار کرد. همه چیز باید کاملاً شنیدنی و بسیار منسجم باشد.
کدام حرفه ای ها روی ایجاد یک طرح حرکتی کار می کنند؟
در بیشتر موارد، آژانس‌های تولید ویدیو پیشنهاد می‌کنند که تنها نقطه تماس شما در ایجاد ویدیوی تبلیغاتی در طراحی حرکت باشند. با وجود همه چیز، باید بدانید که این رسانه ارتباطی مستلزم کار گروهی واقعی است. اگر حرفه طراح حرکت وجود داشته باشد، شامل تمام مهارت های لازم برای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی نمی شود.

 

 

7 اشتباهی که باید هنگام ساختن تیزر تبلیغاتی خود اجتناب کنید

به عنوان اولین قدم، همکاری با متخصصان بازاریابی دیجیتال، به منظور دریافت ایده از روندهای فعلی و ایجاد ویدیویی که حداکثر تأثیر را داشته باشد، مفید است. متعاقباً، برای اینکه کلیت منسجم و دلپذیر باشد، یک طراح گرافیک حرفه ای روی نرم افزار ایجاد تصاویر کار می کند. حرفه ای دیگر می تواند از فیلمنامه ویدیویی و همچنین متونی که قرار است توسط صداگذار گفته می شود مراقبت کند. به طور خلاصه، یک تیم چند رشته ای برای ایجاد یک ویدیو در طراحی حرکت بسیج شده است که لزوماً شامل بسیج بودجه مشخصی است.

همه این پروفایل های فریلنسری را می توان به سرعت در Codeur.com پیدا کرد. هیچ چیز نمی تواند ساده تر باشد: آگهی خود را به صورت رایگان ارسال کنید و نیازهای خود را مشخص کنید. سپس مظنه هایی را از مشاغل آزاد و آژانس های ذیصلاح دریافت خواهید کرد تا به پروژه ایجاد طراحی حرکتی خود پاسخ دهند.

 

  • omid video
  • ۰
  • ۰

هنر اذیت کردن: 4 نکته برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی  پادکست

اگر پادکستی اجرا می‌کنید که چندین قسمت دارد، ایجاد یک تیزر تبلیغاتی  برای اینکه شنوندگان بخواهند به موارد بعدی گوش دهند می‌تواند مفید باشد. در واقع احتمال شنیدن یک تیزر تبلیغاتی  سه دقیقه ای بیشتر از یک قسمت نیم ساعته است!

سپس، به تشویق شنوندگان بالقوه آینده شما کمک می کند تا شما را در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های پادکست دنبال کنند و در نتیجه هیچ قسمت جدیدی را از دست ندهند.

 

تیزر تبلیغاتی  یک پادکست به اندازه کافی کوتاه است که مثلاً در پادکست دیگری پخش شود. این کار باعث می شود که دیگران به راحتی برنامه شما را تبلیغ کنند.

 

بنابراین، چگونه تیزر تبلیغاتی  پادکست خود را ایجاد می کنید؟ در اینجا "بها" و "نباید" ما هستند!

 

مدت زمان تیزر تبلیغاتی  یک پادکست چقدر است؟

طول یک تیزر تبلیغاتی  پادکست به پادکست مورد نظر بستگی دارد: برای مثال اگر یک برنامه معمولی با فصل اول ده قسمت 30 دقیقه ای باشد، می توانید تیزر تبلیغاتی ی بسازید که بین سه تا پنج دقیقه طول می کشد.

 

با این حال، اگر این یک مینی سریال سه قسمتی 15 دقیقه ای است، می توانید مدت تیزر تبلیغاتی  پادکست را به 1 تا 2 دقیقه محدود کنید.

شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی

این بیشتر یک موضوع احساس است تا یک علم دقیق. سعی کنید طول تیزر تبلیغاتی  را با طول پادکست خود مطابقت دهید!

 

چه چیزی را در تیزر تبلیغاتی  پادکست قرار دهیم؟

یک تیزر تبلیغاتی  موفق، نمای کلی از پادکست شما را ارائه می‌کند، که هدف آن برانگیختن کنجکاوی شنوندگان است، بدون اینکه مقدار زیادی از محتوای برنامه شما را از بین ببرد.

 

هدف ایجاد تعلیق، انتظار است.

 

نحوه ساخت آن قسمت ویژه البته به لحن، موضوع و سبک پادکست شما بستگی دارد. لطفاً این نکات را در تیزر خود برجسته کنید: اگر این پادکست طنز است، باید شنیده شود. برعکس، اگر یک خبر تحقیقی ارائه دهید، تیزر تبلیغاتی  شما در عوض با کدهای تیزر تبلیغاتی  بازی خواهد کرد.

 

در هر صورت، هنگام گوش دادن به تیزر تبلیغاتی ، باید احساس کنید که چه چیزی پادکست شما را بسیار بدیع می کند: چقدر منحصر به فرد و جالب است؟

 

به طور دقیق‌تر، و در حالی که همه تیزر تبلیغاتی ها مانند پادکست‌ها متفاوت هستند، چند چیز وجود دارد که باید حتماً درج کنید: نام نمایش، موضوع آن، و احتمالاً مخاطبان هدف.

 

برای تیزر تبلیغاتی  پادکست از چه چیزهایی باید اجتناب کنید؟

از آنجایی که مواردی وجود دارد که باید کاملاً در تیزر تبلیغاتی  پادکست گنجانده شود، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

7 نکته ضروری برای یک استراتژی تیزر تبلیغاتی واقعاً مؤثر

برای شروع، زیاد نگویید: ایده همانطور که گفتیم ایجاد تعلیق است، سوالاتی را باز کنید که در قسمت های بعدی به آنها پاسخ خواهید داد.

 

سپس از شنوندگان خود چیزی جز اشتراک در پادکست خود در بسترهای شنیداری و گوش دادن به قسمت بعدی نخواهید. اکنون زمان درخواست یادداشت در iTunes، یا بدتر از آن، مشارکت در Patreon یا Tipeee نیست!

 

فکر کنید که مخاطبان شما هنوز به شما علاقه مند نشده اند، آنها نمی دانند که آیا برنامه شما انتظارات آنها را برآورده می کند یا خیر، و به خصوص اینکه در این مرحله هیچ چیزی به شما بدهکار نیستند.

 

شما می توانید تعداد معدودی از افرادی را که به اندازه کافی به پادکست شما علاقه مند هستند بترسانید تا به تیزر شما گوش دهند...

 

چه زمانی تیزر تبلیغاتی  یک پادکست منتشر شود؟

یک تیزر تبلیغاتی  پادکست موفق، همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک انتظار ایجاد می کند. بنابراین زمان انتشار آن بسیار مهم است.

 

باید آنقدر زود این تیزر را منتشر کنید که شنوندگان شما مشتاقانه منتظر قسمت اول باشند، اما نه خیلی زود که بین تیزر تبلیغاتی  و قسمت اول فراموش شوید.

 

یک استراتژی خوب این است که این قسمت را یک هفته تا سه روز قبل از انتشار واقعی پادکست خود پست کنید.

  • omid video
  • ۱
  • ۰

چگونه یک تیزر تبلیغاتی  خوب برای تبلیغ موفقیت آمیز استارت آپ خود بسازیم

تیزر تبلیغاتی  ویدیوی کوتاهی است که قصد دارد حس کنجکاوی مشتریان آینده را جلب کند و در عین حال بخشی از عملکرد کسب و کار خود را فاش کند. کوتاه مدت، باید احساسات مثبت را در مخاطب ایجاد کند. در اینجا چند نکته برای جذب خودتان به تیزر تبلیغاتی  های تبلیغاتی وجود دارد.

 

اهداف خود را مشخص کنید

اولین قدم برای ساختن تیزر های تبلیغاتی  خوب این است که اهداف خود را مشخص کنید. شما باید پیامی را که می خواهید به مردم منتقل کنید تجزیه و تحلیل کنید. مراقب باشید، یک تیزر تبلیغاتی  استراتژی شما را با جزئیات توضیح نمی دهد، بلکه باید برعکس، علاقه و کنجکاوی را برانگیزد. باید کوتاه و کارآمد باشد. برای انجام این کار، ارزش هایی را که فکر می کنید برای توصیف در کسب و کارتان ضروری هستند نشان دهید تا مشتریان بدانند که چیست. ایده های خود را به طور خلاصه بیان کنید و با یک عبارت جذاب با یک پیوند یا لوگوی برند خود پایان دهید تا مسیری را که باید در پیش بگیرید.

 

یک قالب منسجم

شما باید به هر قیمتی متن و توضیحات داخل تیزر تبلیغاتی  خود را محدود کنید. تصاویر و ویدئوها باید به انتقال پیام شما به مخاطب کمک کنند. راز یک تیزر تبلیغاتی  خوب این است که از یک ویدیوی برش و برش برای درج تصاویر، با یک عبارت جذاب یا چند کلمه کلیدی استفاده کنید. مشتریان با کنجکاوی در مورد هدف ویدیو، تیزر تبلیغاتی  شما را تا پایان تماشا خواهند کرد.

 

ضروری است که تیزر تبلیغاتی  شما کیفیت خوبی داشته باشد و به همین دلیل از کمک یک عکاس حرفه ای که می داند چگونه زاویه دید مناسبی بگیرد و کیفیت تصویر عالی را در اختیار شما قرار دهد قدردانی کنید. موفقیت به این قیمت می آید!

برای اسکرین شات ها، به نرم افزاری مراجعه کنید که به شما امکان می دهد با حفظ کیفیت تصویر، صفحه نمایش خود را به راحتی ضبط کنید.

 

انتخاب موسیقی متن

بسته به احساساتی که می خواهید به مشتریان خود پیشنهاد دهید، انتخاب موسیقی متفاوت خواهد بود. برای نمایش محصول یا برنامه جدید، موسیقی با ریتمی انتخاب کنید که کنجکاوی و علاقه را برانگیزد. برعکس، برای یک کمپین تبلیغاتی با مضمون سلامتی، روی احساساتی با موسیقی شرط بندی کنید که بینندگان را در قلب موضوع غوطه ور کند.

شرکت ساخت ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای

مراقب باشید، با این حال، قبل از انتخاب موسیقی متن خود، به مجوزی که خریداری می کنید نگاهی دقیق بیندازید. علاوه بر پرداخت هزینه خود آهنگ، نیاز به خرید مجوز دارید که قیمت آن بسته به کاربری که می خواهید از آن بکنید (پخش در شبکه های اجتماعی، استفاده برای اتاق نشیمن و ...) متفاوت است.

کاربران اینترنت اغلب دیگر برای خواندن مطالب طولانی وقت نمی گذارند. آنها تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در حداقل زمان می خواهند. تیزر تبلیغاتی  در مورد برانگیختن علاقه و حسادت مشتریان شما از طریق یک کلیپ بسیار کوتاه و پرچرب است.

تیزینگ یک راه عالی برای تبلیغ محصولات، رویدادها یا کسب و کار شما است.

بنابراین یک تیزر تبلیغاتی  20 ثانیه عکس و چند کلمه کلیدی است.

هدف آن: ارائه محتوایی که شما را وادار به رفتن بیشتر کند، مانند بازدید از سایت، بازدید از فروشگاه، خرید از تجارت الکترونیکی، ثبت نام در یک رویداد، رزرو یک محصول ...

تمایز ویدیویی برای این کار بر اساس دسیسه (خواستن بیشتر دانستن)، اصالت (متمایز کردن خود از دیگران) و حسادت (سوق دادن کاربر اینترنت به عمل) است.

فرآیند تیزینگ شامل 5 مرحله است:

  • - نوشتن یک سناریوی کوتاه و بهینه
  • - اجرا و فیلمبرداری
  • - ویرایش صدا (صدا، موسیقی متن، جلوه های صوتی و غیره)
  • - ویرایش ویدئو (پس از تولید با مونتاژ سکانس ها، افکت ها، انتقال ها، متون)
  • - تحویل کلیپ در فرمت های مختلف آماده اشتراک گذاری.

تیزر تبلیغاتی  ویدیویی ابزاری آسان و موثر برای تبلیغ است. میزبانی شده در یوتیوب یا Vimeo، می‌تواند از طریق ایمیل، خبرنامه یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، Viadéo توزیع شود... همچنین می‌توان آن را روی نمایشگر، تلویزیون، ویدئو پروژکتور و غیره پخش کرد. در طول نمایشگاه ها یا رویدادها

اهمیت کلیپ تبلیغاتی

  • omid video
  • ۱
  • ۰

در طی آخرین نشست سران شما با تیم‌هایتان سقوط کرد: کسب‌وکار شما باید یک استراتژی تیزر تبلیغاتی واقعی داشته باشد.

 

کل تیم در حال حاضر چشمانی درخشان دارند و به تمام مزایایی فکر می کنند که می توانید از آن به دست آورید ...

محتوای تازه و پویا، افزایش نرخ تبدیل، اهداف متعهدتر... چیزی جز خوب در آینده نیست!

 

این پویایی خوب و این انگیزه را بی اشتباه نگه دارید: برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدئویی قوی به آن نیاز خواهید داشت. برای کمک به شما، ما در اینجا 7 مورد ضروری خود را فهرست کرده‌ایم که باید در جای خود قرار دهید تا واقعاً به ناخن ضربه بزنید. کمربندهای ایمنی خود را ببندید: ما به رده های بالای بازاریابی ویدئویی می رویم!

ساخت تیزر تبلیغاتی

خلاصه

اهداف خود را در نوک انگشتان خود بشناسید

اهداف خود را مشخص کنید

ویدئو را در آمیخته بازاریابی خود ادغام کنید

فرمت های ویدئویی مناسب را شناسایی کنید

کانال های توزیع مناسب را انتخاب کنید

برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید

اهداف خود را در نوک انگشتان خود بدانید ❤️

شما آن را می دانید: هر استراتژی بازاریابی، چه دیجیتال یا غیر دیجیتال، مبتنی بر شناخت اهداف شرکت است. و استراتژی بازاریابی ویدئویی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

به‌عنوان یک بازاریاب خوب، ما گمان می‌کنیم که شما از قبل ایده‌ای دارید که مخاطبان هدف چه کسانی هستند. اما آیا می دانید آنها از نظر ویدیو چه انتظاری دارند؟

 

حتی قبل از شروع به جمع آوری ایده های خود برای ویدیوهای عالی، آنچه را که در مورد مخاطبان هدف خود می دانید از نظر ...

 

موضوعات و موضوعات مورد علاقه. فراتر از محصولات یا خدمات شما، مشتریان بالقوه شما دوست دارند در مورد چه محتوایی در وب مصرف کنند؟ چالش ها و دغدغه های روزانه که پیشنهادات شما به آنها پاسخ می دهد چیست؟

عادات مصرف ویدیو آیا اهداف شما وبینارهای طولانی 30 دقیقه ای یا ویدیوهای کوتاه و پویا «محتوای میان وعده» را ترجیح می دهند؟ آیا آنها ترجیح می دهند برای تماشای آنها به موبایل یا دسکتاپ خود بروند؟

کانال های مصرف ویدئو اگر به اهداف BtoB بالای 50 می پردازید، احتمالاً آنها را در اینستاگرام نخواهید دید، بلکه در لینکدین یا توییتر به آنها برخورد خواهید کرد.

اگر به تازگی استراتژی تیزر تبلیغاتی خود را شروع کرده اید، ممکن است هنوز درک عمیقی از انتظارات مشتریان یا نحوه مصرف محتوا نداشته باشید. می توانید با نظارت بر رقبای خود که در حال حاضر از ویدئو در ترکیب خود استفاده می کنند، شروع کنید. همچنین می توانید از مشتریان فعلی خود در مورد انتظاراتشان بپرسید، برای مثال با ارائه یک مزیت تبلیغاتی در خبرنامه خود در ازای پاسخ به نظرسنجی. پس از همه، شاید شما با آنها مصاحبه کنید تا استراتژی ویدیوی خود را بدون توجه به آنچه که می شود تقویت کنید؟ 😉

 

اهداف استراتژی تیزر تبلیغاتی خود را مشخص کنید

هنگام راه‌اندازی یک تکنیک جدید یا یک کانال بازاریابی جدید، چگونه بدون هدف انجام می‌دهید؟ 3 ساعت فرصت دارید

 

اکنون می‌توانید قلم‌هایتان را زمین بگذارید؛ پاسخ این است که نمی‌توانید. هر استراتژی بازاریابی اینترنتی با اهداف خاص و واقع بینانه همراه است که هر یک از اقدامات شما را هدایت می کند.

 

بنابراین برای انتخاب چند هدف برای استراتژی ویدیویی خود وقت بگذارید. به عنوان مثال، می توانید تصور کنید که استراتژی خود را برای ...

 

شهرت خود را در اینترنت افزایش دهید. ویدئو قدرت برندسازی مشخصی دارد و به شما کمک می‌کند تصویر برند خود را بسازید یا تثبیت کنید و همچنین آن را به خاطر بسپارید.

سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید. با ادغام ویدیو در استراتژی کلی بازاریابی وب خود، گوگل را در جیب خود قرار می دهید: موتور جستجو دوست دارد بهترین ویدیوها را در نتایج جستجوی خود برجسته کند!

زمان صرف شده در صفحات یک وب سایت را افزایش دهید. با گنجاندن ویدیوها در پست‌های وبلاگ و صفحات فرود، بازدیدکنندگان خود را وادار می‌کنید که بیشتر در آنجا بمانند.

نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که استفاده از ویدئو می تواند نرخ تبدیل یک وب سایت را تا حد زیادی افزایش دهد. به عنوان مثال، نیل پاتل، پادشاه سئو، تجربه بازاریابی جالبی داشت: با ادغام یک ویدیو در صفحه فرود، نرخ تبدیل خود را تا 64 درصد افزایش داد. یک بهینه سازی خرد که 21000 دلار درآمد اضافی برای شرکت به ارمغان آورد. ویدئو قالبی است که با یک Call To Action بسیار واضح و متقاعدکننده به پایان می رسد.

یک جامعه را در شبکه های اجتماعی متحرک کنید. چه در یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک یا حتی لینکدین باشد، ویدئو قدرت شگفت انگیزی دارد که کاربران را گرد هم می آورد و تبادلات معتبر بین شما و مخاطبانتان را ایجاد می کند.

در امور تجاری یا خدمات پس از فروش کمک کنید.

هیچ چیز مانند یک ویدیوی نمایش محصول برای متقاعد کردن بهتر اهداف

چالش های تیزر تبلیغاتی شرکتی و ارتباطات شرکتی

 BtoB یا حتی آموزش های محصول برای صرفه جویی در وقت تیم های پس از فروش شما وجود ندارد.

این مرحله در استراتژی تیزر تبلیغاتی شما ضروری است. برای تعیین آنها، یک طوفان فکری با بازاریابان، نمایندگان فروش و بخش ارتباطات خود ترتیب دهید. تیم هایی که حول اهداف یکسانی متحد شده اند، این هم اکنون یک استراتژی است که در مسیر درست پیش می رود!

 

ویدئو را در ترکیب بازاریابی فعلی خود ادغام کنید

با داشتن بهترین اهداف و دانش مشتری خود، آماده هستید که ویدیو را به شکلی جدید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود به‌خودی خود تبدیل کنید. آفرین ! اکنون زمان آن رسیده است که از خود بپرسید که چگونه ویدیوهای بازاریابی شما به طور یکپارچه و مرتبط با استراتژی فعلی شما مطابقت دارند.

 

برای اینکه ویدیوهایتان واقعاً بازتاب کسب و کار یا برند شما باشد، حتماً به دو نکته کلیدی فکر کنید:

 

منشور گرافیکی ویدیوهای شما. لوگوی شما چگونه روی ویدیوهای شما ظاهر می شود؟ متحرک میشه یا ثابت میشه؟ آیا یک صدای جرنگ جرنگ صدا، ایده ای برای ایجاد یک outro (صفحه پایانی) یا تصاویر کوچک YouTube در ذهن دارید؟

منشور تحریریه برای ویدیوهای شما. چه لحنی در ویدیوهای شما استفاده خواهد شد؟ آیا طنز یا شفاهی بخشی از کدهایی هستند که می خواهید اتخاذ کنید؟ پیام‌ها و ارزش‌های کلیدی که می‌خواهید در مورد کسب‌وکارتان منتقل کنید چه خواهند بود؟

به طور خلاصه، حتی اگر به تازگی تیزر تبلیغاتی را شروع کرده‌اید، محتوای شما باید به راحتی با محتوای موجود ادغام شود.

 

فرمت های ویدئویی برای ایجاد را تعیین کنید 🎨

در این مرحله، شما ایده بسیار خوبی در مورد اینکه استراتژی ویدیوی شما قرار است به کجا تبدیل شود، دارید. پس بیایید به اصل موضوع بپردازیم: وقت آن است که در مورد فرمت های مختلف ویدیوهایی که می توانید ایجاد کنید فکر کنید.

 

اگر قبلاً در به کارگیری یک استراتژی دیجیتال پیشرفت خوبی داشته اید، احتمالاً در حال حاضر یک معدن طلا در اختیار دارید تا به فرمت های ویدیویی خود فکر کنید: محتوای فعلی خود.

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

در واقع، تبدیل محتوای موجود خود به ویدیو، در منطق استفاده مجدد از محتوا، بسیار ساده است. اگر قسمت های مختلف آخرین کاغذ سفید شما منبع فوق العاده ای از محتوای ویدیویی باشد چه؟ اگر آخرین داستان مشتری شما به یک مصاحبه یا نقل قول ویدیویی تبدیل شود چه؟ چه می‌شد اگر آخرین مقاله شما مبنای یک ویدیوی عالی «5 برتر» باشد؟

 

همانطور که در محتوای فعلی خود مرور می کنید، باید یک سری ایده های منظم برای برنامه ویدیویی خود داشته باشید. اگر این کافی نیست، انواع مختلف ویدیوها را نیز در نظر بگیرید، که به ویژه در استراتژی بازاریابی خوب عمل می کنند:

چگونه در تیزر تبلیغاتی خود از لوگوموشن استفاده کنیم

ارائه محصول یا خدمات، محصول مدرن امروزی

مصاحبه، چه با مشتریان، کارشناسان داخلی، شرکای شما

اظهار نظر مشتری: اهداف شما دوست دارند بتوانند با گوش دادن به یکی از تجربه‌هایشان از برند شما، خود را فرافکنی کنند.

نسخه ی نمایشی یا آموزش محصول، ایده آل برای حمایت از مشتریان در استفاده آنها از پیشنهادات شما

ویدیوی اجتماعی، کوتاه و عمدتاً از تصاویر و زیرنویس‌های متحرک تشکیل شده است

ویدیوی متحرکی که موقعیت هایی را نشان می دهد که مشتریان بالقوه شما در آن قرار می گیرند ...

در حین خواندن این فهرست، ممکن است ایده های درخشانی داشته باشید: اجازه ندهید از بین بروند و آنها را یادداشت کنید! اما مهمتر از همه، به این واقعیت فکر کنید که یک استراتژی تیزر تبلیغاتی خوب، استراتژی ای است که فرمت ها را متنوع می کند.

  • omid video
  • ۰
  • ۰

آیا محصول جدیدی برای اشتراک گذاری دارید؟ رویدادی برای پر کردن؟ اعلامیه رسمی برای اطلاع هر چه بیشتر مردم؟ هدف بسیار مهم است که محبوب ترین قالب ارتباطی را در حال حاضر به کار بگیرید: ویدیو.

 

در واقع، 56٪ از مردم فرانسه حداقل یک بار در ماه یک ویدیو را تماشا می کنند. فرمت ویدیو چه از طریق یوتیوب، چه در رسانه های اجتماعی یا با افزایش پخش زنده، آینده درخشانی در بلندپروازانه ترین آمیخته های بازاریابی دارد.

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

با این حال، فقط کافی است چند دقیقه در وب بگردید تا متوجه شوید که شرکت ها از این قالب به روشی کم و بیش ماهرانه استفاده می کنند. تعداد بی‌شماری ویدیوهای تبلیغاتی وجود دارد که شما را وادار می‌کند که به زبون بیفتید، یا به سادگی تحت چالش «سعی نکنید خجالت بکشید» قرار می‌گیرند.

برای جلوگیری از ناراحتی و مهمتر از همه برای اینکه کسب و کار خود را در کانون توجه قرار دهید، ما 7 اشتباهی را که باید هنگام ایجاد تیزر تبلیغاتی خود از آنها اجتناب کنید، گردآوری کرده ایم.

 

و از آنجایی که ویدیو در PlayPlay یک اشتیاق واقعی است، ما همچنین نکات واقعی را برای ویدیوی انتها به انتها موثر با شما به اشتراک می گذاریم.

چالش های تیزر تبلیغاتی شرکتی و ارتباطات شرکتی

اشتباه شماره 1: فکر می کنید که تیزر تبلیغاتی در داخل امکان پذیر نیست 🎥

اولین غریزه، به عنوان یک مدیر بازاریابی یا ارتباطات، وقتی صحبت از ایجاد یک تیزر تبلیغاتی می شود، جستجوی تخصص در جایی است که می توان آن را یافت: در یک آژانس تولید سمعی و بصری. به نظر ساده می رسد.

 

با این حال، بسیاری از ویدئوهایی که کسب و کار شما را تبلیغ می کنند، می توانند در خانه انجام شوند، بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنند. در واقع، برای برخی از انواع ویدیوها، ممکن است حتی بهتر باشد که آستین ها را بالا بزنید و خودتان این کار را انجام دهید.

 

این مورد به ویژه برای موارد زیر است:

ساخت تیزر تبلیغاتی

ویدئوهایی برای ارتباطات داخلی شما. برای متحرک سازی شبکه همکاران خود، باید به طور منظم محتوای پویا ایجاد کنید. بنابراین ممکن است به جای صرف بخش بزرگی از منابع خود در یک ویدیوی گران قیمت، به سراغ طراحی چندین ویدیوی کوتاه با بودجه کمتر بروید!

ویدئوهایی برای کار بر روی برند کارفرمای شما. اینها باید ارزش های شما را منعکس کنند و پیام های معتبر را منتقل کنند. اما چه کسی بهتر از ... خودتان که کسب و کار شما را می شناسد بهتر است؟

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی. اینها باید کوتاه، جذاب و بر روی روندهای فعلی باشند. با این حال، زمان تولید تیزر تبلیغاتی شما توسط یک آژانس ... ممکن است این روند از بین رفته باشد.

ویدئوهای تبلیغ شده توسط تبلیغات دیجیتال. برای اینکه آنها واقعاً مؤثر باشند، ویدیوهای تبلیغاتی شما باید به طور مداوم بر اساس نتایج تولید شده بهینه شوند. چه چیزی شما را به ایجاد آنها در حالت چابک ترغیب می کند، اینطور نیست؟

البته، برای پخش تلویزیونی، کمک یک شرکت تولید سمعی و بصری، متخصص در این قالب بسیار محدود را ترجیح دهید. اما کانال های وب به شما آزادی فرمت ها و سبک های ویدئویی را می دهند که شما را به بهترین کارگردان محتوای خود تبدیل می کند!

اشتباه شماره 2: کل ویدیو را در مرکز محصول خود قرار دهید 🔍

دیگر خبری از ویدیوهای تبلیغاتی خودمحور نیست! با وجود اینکه طبق گفته HubSpot، 97 درصد از بازاریابان می‌گویند که ویدیو به مشتریانشان کمک می‌کند محصولات یا خدماتشان را بهتر درک کنند، ویدیوی شما نباید فقط نمایشی از پیشنهاد شما باشد.

 

خیر: برعکس، ویدیوهایی که در استراتژی بازاریابی وب بهترین کار را دارند، ویدیوهایی هستند که مخاطب را درگیر و درگیر می کنند. خودتان تست بزنید و تبلیغات مورد علاقه خود را به خاطر بسپارید: آیا آنها داستان یا بخش احساسی ندارند که دقیقاً در قلب شما تأثیر بگذارد؟

چه با کارمندان یا مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید، قانون یکسان است: تیزر تبلیغاتی شما باید شرکت، محصول یا پیشنهاد شما را به نمایش بگذارد تا اهداف شما درگیر شوند.

از نرم افزار تیزر تبلیغاتی برای طراحی حرکت استفاده کنید

برای این کار از روش قصه گویی استفاده کنید: هنر قصه گویی. از مشکلاتی که اهداف شما با آن مواجه می شوند، که شرکت شما به آنها پاسخ می دهد، یا از یک موقعیت رایج که در آن از آنها پشتیبانی می کند، شروع کنید. سپس با فرافکنی خود در کفش های ورزشی مخاطبان، کمی احساس، کمی زندگی را در آن وارد کنید.

 

آیا نگران این هستید که اگر از محصول خود فاصله بگیرید، اثربخشی خود را از دست بدهد؟ دوباره فکر کنید: احساسات در قلب هر اقدام خرید یا وفاداری است، هم در BtoC و هم در BtoB. و نترسید: یک مطالعه توییتر تخمین می زند که صرف وجود یک لوگوی برند در یک ویدیو می تواند قصد خرید را تا 9 درصد افزایش دهد. فوو

اشتباه شماره 3: نوشتن یک فیلمنامه خیلی سفت و سخت 🖋

احتمالاً می دانید که هر ویدیوی حرفه ای خوب با یک فیلمنامه خوب شروع می شود. اصل: برنامه‌ریزی کنید که چه چیزی در ویدیوی شما گفته می‌شود، چه دیالوگ‌های بین افرادی که روی صفحه ظاهر می‌شوند یا صداگذاری.

 

اگر تیزر تبلیغاتی خود را به صورت داخلی طراحی کنید، بدون شک افرادی را درگیر فیلمبرداری خواهید کرد که حرفه آنها بازیگر نیست: کارمندان، مشتریان، شرکا... و اینجاست که این موضوع می تواند به شما آسیب برساند: اگر فیلمنامه ای بنویسید که خیلی خفه کننده است، آنها باید متن خود را از روی قلب به خاطر بسپارند و اغلب به صورت نه چندان خودانگیخته روی صفحه ظاهر می شوند.

 

برای جلوگیری از این دام، هیچ چیز بهتر از یک اسکریپت انعطاف‌پذیرتر که برای هوش موقعیتی شرکت‌کنندگان شما جذاب باشد، نمی‌شود. یک اسکریپت به شکل لیست های گلوله ای را ترجیح دهید، جایی که پیام های کلیدی ظاهر می شود که شرکت کنندگان شما باید منتقل کنند.

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

با این حال، برای اینکه این اسکریپت به خوبی کار کند، دریغ نکنید که قبل از ضبط، زمان بگذارید تا اهداف ویدیوی خود را به وضوح توضیح دهید و به سؤالات اولیه آنها پاسخ دهید. این یک تیزر تبلیغاتی معتبر را تضمین می کند که اهداف شما را به دست می آورد.

 

اشتباه شماره 4: خراب کردن استوری بورد خود 📃

استوری بورد یک ویدیو سندی است که پس از تولید شما را راهنمایی می کند. این به شما امکان می دهد بدانید کدام شات، کدام عنصر، کدام شخص در یک لحظه خاص روی صفحه ظاهر می شود. این یک نوع موضوع مشترک تیزر تبلیغاتی شماست.

 

با عجله در این استوری‌بورد، ویرایش خود را آسان‌تر نمی‌کنید... حتی یک دام معمولی را به خود جذب می‌کنید: فراموش کردن یک صحنه کلیدی یا یک دیالوگ مهم!

 

پس چند ساعت به خود فرصت دهید تا یک استوری بورد ساده بسازید. یک سند پاورپوینت کافی است که حداقل در آن نشان دهید:

 

مکانی که صحنه در آن فیلمبرداری خواهد شد

عناصر لازم برای تصویربرداری صحنه (اشیاء، دکور، لباس و ...)

افرادی که روی صفحه نمایش روی صحنه حضور دارند

وضعیتی که پیش خواهد آمد

نیازی به پرش به استوری‌بورد خاویر دولان نیست: فقط عناصری را که می‌دانید در زمان ویرایش به آن‌ها نیاز دارید، برنامه‌ریزی کنید. مسئول ویرایش ویدیوی شما از شما تشکر خواهد کرد 👏

 

اشتباه شماره 5: فراموش کردن فکر کردن به کانال های ارسال ویدیوی بالادست 🚀

به‌عنوان یک بازاریاب یا ارتباط‌گر خوب، این را می‌دانید: هر رسانه ایجاد شده باید با توجه به کانال‌هایی که در آن توزیع می‌شود در نظر گرفته شود. در مورد ویدیو، این بیشتر صادق است: در واقع، قالب محتوای سمعی و بصری شما به شدت به کانال توزیع آن بستگی دارد.

نحوه برنامه ریزی یک پروژه تیزر تبلیغاتی: نکات ضروری قبل از تولید

آیا قصد دارید ویدیوی خود را در وب سایت خود نشان دهید؟ به یاد داشته باشید که با مدیر وب سایت خود بررسی کنید که فرمت ایده آل چیست.

آیا می خواهید ویدیوی خود را از طریق ایمیل بین کارمندان یا مشتریان خود توزیع کنید؟ شما باید در مورد چگونگی انجام آن فکر کنید. (چیز خوب: PlayPlay قبلاً در مورد این موضوع فکر کرده است و یک راهنمای کوچک هوشمندانه برای شما ایجاد کرده است تا ویدیو و ایمیل را با هم ترکیب کنید!)

آیا تیزر تبلیغاتی شما محکوم به پخش در شبکه های اجتماعی است؟ قالب‌ها ممکن است بین استوری اینستاگرام یا ویدیوی تبلیغات لینکدین متفاوت باشد.

اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی عالی طراحی کنید، در مراجعه به اصول یک استراتژی بازاریابی ویدئویی موثر تردید نکنید. در آنجا هر آنچه را که باید در مورد فرمت هایی که باید مطابق با کانال های ارتباطی خود بپذیرید، بیابید.

اشتباه شماره 6: نادیده گرفتن انیمیشن ها در ویدیوی خود 🖥

فیلمبرداری یک ویدیوی تبلیغاتی، پر از احساس، داستان سرایی و پویایی خوب است. اما اگر انیمیشن‌ها را وارد نکنید، محتوای شما می‌تواند خسته‌کننده، کسل‌کننده یا حتی درک آن سخت باشد!

 

انیمیشن های ویدیویی عناصری هستند که روی صفحه نمایش داده می شوند تا به اهداف شما کمک کنند تا اصل یک پیام را دریافت کنند. میتونه باشه...

 

زیرنویس، برای هدایت پخش ویدیو

کلمات کلیدی، برای جلب توجه به عبارات کلیدی برای به خاطر سپردن

نمودارها، برای توضیح عناصر پیچیده تر گفتار

پیکتوگرام، برای تأکید بر عناصر کلیدی ویدیوی شما

بدون اینکه افکت درخت کریسمس را که پیام را محو می‌کند، درگیر کنید، در ویرایش وقت بگذارید و تعدادی از این عناصر خلاقانه را به کار ببرید. روی آنچه می‌خواهید اهدافتان از تیزر تبلیغاتی شما حذف کنند تمرکز کنید... و به صورت پویا آن پیام‌ها را برجسته کنید.

  • omid video
  • ۰
  • ۰

4 نمونه از نقاط تبلیغاتی (و چرایی کارکرد آنها)
بودجه هنگفت، بازیگران ستاره دار، جلوه های ویژه، تولید سمعی و بصری شایسته اسپیلبرگ، ساعت ها ویرایش... آیا واقعاً باید برای تولید یک نقطه تبلیغاتی موفق از پول زیادی استفاده کنید؟ آیا برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود باید از جورج کلونی یا ارتشی از کمدین ها تماس بگیرید؟

میتونی نفس بکشی رسانه‌های اجتماعی وقتی نوبت به تولید ویدئو می‌رسد، کارت‌ها را دوباره توزیع کرده‌اند. برای ایجاد جایگاه تبلیغاتی خود لازم نیست بودجه ارتباطی خود را تلف کنید. در شبکه های اجتماعی، فضای تبلیغاتی نامحدود و برای همه بودجه ها مناسب است، بر خلاف مثلا تبلیغات تلویزیونی. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که هدف گذاری بسیار خوبی انجام دهید و به مخاطبانی که برای شما مهم هستند دسترسی پیدا کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی

امروزه برای تولید یک کمپین تبلیغاتی عالی، تنها چیزی که لازم است یک تلفن همراه و دوز خلاقیت سالم است. اما باز هم باید قوانین بازی را بدانید.

البته می توانید تبلیغات تلویزیونی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. حیف است بعد از این همه کار خود را از آن محروم کنید! اما توصیه نمی شود که در آنجا متوقف شوید. در حالی که بسیاری از برندها از پخش تلویزیونی خود در وب استفاده مجدد می کنند، اکثر آنها نیز ویدئوهایی را به طور انحصاری به پخش دیجیتال اختصاص داده شده است، به خصوص در شبکه های اجتماعی، با کدهای بسیار متفاوت. کاربران اینترنت محتوا را متفاوت از تلویزیون مصرف می کنند. مسئله اصلی جلب توجه آنها و حفظ آن است، جایی که بینندگان توجه بسیار بیشتری دارند. شما باید خلاق باشید تا پیام را به روشی بدیع و جذاب منتقل کنید.

چگونه یک کمپین تبلیغاتی تولید می کنید که شبیه آن نباشد؟ برخی از برندها این را به خوبی درک کرده اند تا محتوای برند خود را توزیع کنند. عوامل مخفی یک کمپین تبلیغاتی موفق چیست؟

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

در اینجا 8 نمونه از بهترین نقاط موجود در اینترنت (و که باعث کلیک می شوند!) آورده شده است.

نمونه هایی از نقاط تبلیغاتی که به شما الهام می بخشد 💡
1. Les Petits Prödiges: داستان سرایی ناب
هنر داستان سرایی یک راه قدرتمند برای جذب مخاطب و جرقه تعامل با تجارت شما است.

در این ویدئو، دو خالق برند Les Petits Prödiges، ریشه های خلق اولین محصول خود را بازگو می کنند. آنها بر "چرا" پافشاری می کنند: در واقع، امروزه مردم یک محصول را نمی خرند، بلکه آن محصول را برای چه ساخته شده است، یک داستان.

چرا این نقطه کار کرد؟
داستان سرایی تبلیغاتی عالی و یک پیام زیست محیطی قدرتمند.
این ویدئو بر اساس بدنام یک رسانه بزرگ در رسانه های اجتماعی (بروت) ساخته شده است.
فرمت مصاحبه امکان انتقال پیام های قوی را در مدت زمان بسیار کوتاهی فراهم می کند.
طرح ها ساده، اما پویا هستند.
انتقال پویا (تصاویر و متن) ویدیو را نقطه‌گذاری می‌کند.
زیرنویس به شما امکان می دهد ویدیو را بدون صدا مشاهده کنید.
فرمت کوتاه (3 دقیقه) به شما این امکان را می دهد که این محتوا را به سرعت مصرف کنید.
آیا می خواهید ویدیوهای "Brut" خود را ایجاد کنید؟ به راهنمای کوچک ما «چگونه یک ویدیوی خام بسازیم» نگاهی بیندازید: تمام نکات کلیدی برای ویدیوهای شرکتی الهام گرفته از این رسانه موفق را خواهید یافت.

2. Secours Populaire: تعامل با کاربران
بیش از هر زمان دیگری، همبستگی با محروم ترین افراد ضروری است.

ارسال شده توسط Secours populaire در جمعه، 27 مارس 2020
در این ویدئو که هدف نهایی آن درخواست کمک‌های مالی است، Secours Populaire به سوالاتی که هر اهداکننده بالقوه باید بپرسد پاسخ می‌دهد. بنابراین، انجمن اقدامات خود را در طول مهار کووید-19 در سال 2020 توضیح می دهد.

معرفی تیزر: ابزار ایده آل برای ورود موفق

چرا این نقطه کار کرد؟
سوالات واقع بینانه و واقعی هستند.
"چهره دوربین" به شما امکان می دهد ارتباط فوری با بیننده برقرار کنید.
فرمت کوتاه (حدود 3 دقیقه) به شما امکان می دهد ویدیو را تا انتها مشاهده کنید.
انتقال ها متنی هستند (سوالات روی صفحه نمایش داده می شوند).
ویدیو زیرنویس است که امکان مشاهده آن را بدون صدا فراهم می کند.
با فراخوانی برای اقدام به پایان می رسد: فراخوانی برای کمک های مالی.
3. Deliveroo France: یک تبلیغ نسخه کوچک گزارش

هدف از این ویدیو دریافت کمک های مالی از طریق یک برنامه تلفن همراه است تا بتوان وعده های غذایی را در طول همه گیری کووید-19 به کارکنان مراقبت های بهداشتی تحویل داد. به طور غیرمستقیم، این اقدام به نفع شهرت Deliveroo است که تحت تأثیر کاهش فعالیت قرار گرفته است.

چرا این نقطه کار کرد؟
محتوای ویدیو به احساسات (پیام همبستگی و اتحاد) توجه دارد.
طرح ها متنوع هستند (تصاویر میدانی، صفحه های متنی).
این ویدیو با فرمت بسیار کوتاه و مناسب برای ویدیو در اینستاگرام می باشد.
موسیقی جذاب است.
دعوت به اقدام به ویژه مؤثر است و در تصاویر نشان می دهد که چگونه پول بدهید.
4. IKEA: تبلیغ وب مسکن

چگونه در طول ویدئو کنفرانس (و بدون اینکه از آن خجالت بکشید) فضای داخلی خود را با آرامش به همکاران خود نشان دهید؟ بار دیگر، IKEA با خلاقیت خود می درخشد تا مردم در مورد برند خود صحبت کنند. او هیچ محصولی را در آنجا نمی فروشد، اما صفحه های مجازی را ارائه می دهد تا بتواند در طول یک تماس ویدیویی، محیطی زیبا را به نمایش بگذارد.

 

تیزر شخصی شده: چرا آن را در استراتژی خود ادغام کنید؟

چرا این نقطه کار کرد؟
این ویدیو کاملاً نیازهای فوری مردم را در حین قرنطینه هدف قرار می دهد: اینکه بتوانید به خانه خود افتخار کنید.
او از طنز و تمسخر استفاده می کند.
قالب و انیمیشن های گرافیکی ساده و انتقال ها پویا هستند.
تذکر ویژه برای موزیک شایسته فیلم جاسوسی 😉

  • omid video
  • ۰
  • ۰

چگونه بدون آژانس یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسازیم؟

چه برای تبلیغ برند خود و چه برای خرید محصول خود، ایده شما ایجاد یک مکان تبلیغاتی است که چشم نواز باشد. البته شما نه مارتین اسکورسیزی هستید و نه لوک بسون و منابع مالی برادران وارنر یا پارامونت پیکچرز را ندارید. اما هیچ کمبودی مانند انگیزه وجود ندارد!

 

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه بدون استفاده از آژانس یک نقطه تبلیغاتی ایجاد کنید. خواهید دید، لزوماً بحث بودجه و تکنیک نیست.

ساخت تیزر تبلیغاتی

برای موفقیت، به ویژه باید سازماندهی و عزم خود را نشان دهید. برای کمک به شما، کتابچه راهنمای 6 مرحله ای خود را به تفصیل آورده ایم. عمل!

مزایای یک نقطه تبلیغاتی حرفه ای

قبل از اینکه بفهمیم چگونه می توان بدون آژانس یک نقطه تبلیغاتی ایجاد کرد، اجازه دهید لحظه ای به ارزش چنین رویکردی توجه کنیم. سرمایه گذاری در این پروژه فرصتی عالی برای تبلیغ کسب و کار شماست.

 

چرا ؟ خوب در حال حاضر زیرا کاربران اینترنت عاشق ویدیو هستند. علاوه بر این، آنها درخواست بیشتری می کنند. به عنوان مثال: یک مطالعه HubSpot نشان داد که بیش از 50٪ از مصرف کنندگان مایل به تماشای ویدیوهای مارک هستند.

 

شما آن را بو می کنید، رگ خوب ;-)؟ برای شما، یک مکان تبلیغاتی ویدیویی ابزاری عالی برای انتقال ایده‌های شما و متقاعد کردن کسانی که آن را تماشا می‌کنند برای انجام عمل باقی می‌ماند.

 

ویدئو قالبی متقاعد کننده و جذاب است. در مقایسه با متن، این امکان را فراهم می کند که پیام به طور مستقیم در یک دوره فشرده منتقل شود.

 

و در نهایت مایه کیک را برای دسر ذخیره کردیم. یک مکان تبلیغاتی تاثیر زیادی بر فروش دارد:

اینفوگرافیک متحرک: چگونه آن را در تیزر تبلیغاتی زنده کنیم؟

بر اساس این نظرسنجی، 84 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که با تماشای ویدیویی از یک برند متقاعد شده اند که یک محصول یا خدمات را بخرند.

آمازون و eBay، دو غول تجارت الکترونیک، گزارش داده اند که افزودن یک تبلیغ ویدیویی در توضیحات محصول، شانس خرید را تا 35 درصد افزایش می دهد.

همه اینها باید اشتهای شما را باز کرده باشد. بدون هیچ مقدمه ای، ما تمام مواد لازم برای ایجاد یک مکان تبلیغاتی بدون آژانس را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

چگونه یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بدون نمایندگی در ۶ مرحله بسازیم 🎬

همه نکات ما را برای اقدام بدون تکان بررسی کنید. با این دستورالعمل های گام به گام، یک تبلیغات حرفه ای خیره کننده طراحی خواهید کرد.

 

نحوه ایجاد یک مکان تبلیغاتی، مرحله 1: هدف خود را مشخص کنید

همین است، روز بزرگی است. شما برای شروع فیلمبرداری تبلیغاتی خود بدون آژانس، ضعیف، سرحال و هیجان زده هستید. دوربین یا گوشی هوشمند خود را بردارید و حرکت کنید.

 

دقیقه: در عوض به عقب بروید. پریدن به داخل حمام بزرگ با هر دو پا وسوسه انگیز است. این قابل درک است. اما یک توصیه خوب: از قبل با اختصاص بخشی از زمان خود به برنامه ریزی، دما را اندازه بگیرید. شما از هدر دادن انرژی دیوانه کننده در پراکندگی به سمت راست، به چپ جلوگیری خواهید کرد.

 

ابتدا از خود بپرسید که هدف تبلیغاتی شما به چه هدفی می رسد. به عنوان مثال، ما به 3 دسته از اهداف ارتباطی فکر می کنیم:

 

شناختی: در این صورت از نقطه تبلیغاتی شما برای معرفی شما به عموم استفاده خواهد شد. به عنوان مثال سعی می کنید با ارائه خدماتی از طریق پیام تبلیغاتی خود توجه او را بیدار کنید.

عاطفی: در اینجا، ویدیوی شما باید احساسات مثبتی را در فردی که قصد تماشای آن را دارد برانگیزد. شما سعی خواهید کرد که خود را مورد پسند مخاطبانی قرار دهید که از قبل شما را می شناسند.

conative: هدف شما این است که یک اقدام را راه اندازی کنید، به عنوان مثال از طریق پیوندی که به شما امکان دانلود یا خرید یک محصول را می دهد.

در نقطه زیر، هدف Ikea مفهومی است. بهترین سرنخ؟ قیمتی که به وضوح نمایش داده می شود!

پس از این اولین قدم بسیار مهم، زمان آن است که با شناسایی مخاطبین هدف خود، شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید. در مورد آن، اجازه دهید به مرحله 2 برویم.

 

مرحله 2: مخاطب خاص

یک نقطه تبلیغاتی حرفه ای خوب برای اینکه اثربخش باشد باید پیام بازاریابی را که خطاب به یک مشتری ایده آل است، نه به همه، منتقل کند. با استفاده از موقعیت هایی که ممکن است توسط هدف شما تجربه شود، شناسایی را آسان تر کنید.

گواهی مشتری تیزر: چگونه آن را در سایت خود ادغام کنید

در این ویدیوی تبلیغاتی، برند پوشاک Les Poulettes انتخاب کرده است تا یک هدف زنانه بسیار گسترده را هدف قرار دهد، حتی اگر احتمالاً بین 25 تا 35 سال سن داشته باشد. مدل ها شناسایی مصرف کننده را آسان تر می کنند زیرا شخصیت های بسیار متفاوتی را نشان می دهند.

برای شناسایی هدف خود می توانید از مفهوم شخصیت خریدار استفاده کنید. HubSpot تعریف روشنگرانه ای ارائه می دهد: "شخصیت خریدار بازنمایی نیمه تخیلی مشتری ایده آل شما بر اساس اطلاعات بیوگرافی و جمعیت شناختی، معیارهای روانشناختی، انگیزه ها یا حتی اهداف است."

برای طراحی یک پرسونای خریدار موفق، تا حد امکان داده های بیشتری را در مورد مشتری ایده آل خود جمع آوری کنید. برای این شما می توانید استفاده کنید:

 

پرسشنامه های آنلاین مانند فرم های گوگل.

در صورت داشتن بازخورد از بخش خدمات مشتری خود.

انجمن های تخصصی مرتبط با فعالیت شما. آنها در مورد بیان مشتری ایده آل شما به شما آموزش می دهند: او از چه کلماتی برای توصیف نیاز خود استفاده می کند.

این نکته آخر برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای زدن درست به قلب هدف، باید خود را به زبان آنها نیز بیان کنید. بلافاصله به آنجا می رسیم.

 

مرحله 3: با استفاده از یک اسکریپت داستان بگویید

در حال حاضر زمین را به خوبی پاک کرده اید. شما یک هدف روشن در ذهن دارید و هدف شما به خوبی مشخص است.

 

مرحله سوم در ایجاد جایگاه تبلیغاتی: توسعه پیام شما.

 

برای این کار، تکیه بر یک اسکریپت ضروری است. این یک خلاصه مکتوب است که پیشرفت مکان تبلیغاتی شما (دیالوگ ها، صداگذاری، صحنه ها و غیره) را نشان می دهد.

 

در اینجا چند نکته برای ایجاد یک اسکریپت تاثیرگذار و متقاعد کننده وجود دارد:

 

با هدف خود صحبت کنید، از اصطلاحات فنی اجتناب کنید. در آگهی تبلیغاتی زیر، برند Bizzbee حتی با استفاده از ارتباطات غیرکلامی برای تقطیر پیام خود، در حالی که روی طنز و کدهای بازی ویدیویی بازی می‌کند، قدمی فراتر گذاشته است.

داستانی قانع‌کننده بگویید که احساسات مخاطب هدف شما را جلب کند و در عین حال شخصیت برند شما را منعکس کند. بدیهی است که دوز خوبی از داستان سرایی در اینجا مورد استقبال قرار می گیرد.

از تیزر ویدیویی خود نهایت استفاده را ببرید. ایده در اینجا این است که هدف خود را فیش کنید تا توجه آنها را جلب کنید و آنها را وادار کنید که دنباله آن را ببینند.

هدف خود را تشویق کنید تا در پایان نقطه اقدامی انجام دهد. به عنوان مثال، می توانید از آنها بخواهید که مکان تبلیغاتی شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، از وب سایت شما بازدید کنند یا با شما تماس بگیرند. این به شما بستگی دارد که با توجه به هدف اصلی خود ببینید، یادتان هست؟

آن را ساده و مختصر نگه دارید.

💡 ترفند اضافی PlayPlay

خشک می کنی؟ از این فرصت برای تماشای نقاط تبلیغاتی رقیب استفاده کنید. مطمئناً ایده هایی را در آنجا پیدا خواهید کرد که بتوانید با سس خود تطبیق دهید.

 

وقتی فیلمنامه خود را به پایان رساندید، آن را با صدای بلند بخوانید. شما به سرعت متوجه خواهید شد که برخی از اصطلاحات نوشته شده با تلفظ شفاهی مطابقت ندارند و می توانید تصحیح کنید.

 

نکته آخر: فراموش نکنید که برای خودتان وقت بگذارید :-).

 

مرحله 4: تصویربرداری از داستان خود با استوری بورد

هنوز بعد از نوشتن فیلمنامه خود انرژی دارید؟ بنابراین ما به مرحله 4 کتابچه راهنمای خود ادامه می دهیم تا یک مکان تبلیغاتی حرفه ای بدون آژانس ایجاد کنیم: توسعه استوری بورد.

 

استوری بورد نسخه مصور فیلمنامه شماست. در این سند شما داستان خود را به صورت تصویری و با ارائه نماهای مختلف آن یکی یکی به صحنه خواهید برد.

 

ایده این است که قبل از اینکه برای عکسبرداری به میدان بروید، اقدامات و حرکاتی که هر شلیک را تشکیل می دهند، تعریف کنید. نشانه های او بسیار ارزشمند خواهد بود، به ویژه اگر مجبور باشید با یک فرد مستقل یا یک تیم خارجی همکاری کنید.

 

من به شما اطمینان می دهم که برای رهایی از این وضعیت نیازی نیست که شما را پابلو پیکاسو یا کلود مونه صدا کنم. طرح های ساده ای که از اشکال تشکیل شده اند به خوبی انجام می شوند. برای این، می توانید به عنوان مثال استفاده کنید:

 

نرم افزار اختصاصی مانند Storyboarder (رایگان و متن باز)

نرم افزارهای ارائه مانند PowerPoint یا Keynote.

یک مداد خاکستری و یک ورق. اما در این مورد، به یاد داشته باشید که طرح های با ارزش خود را ذخیره کنید تا آنها را گم نکنید.

مرحله 5: بسته را روی ساقه قرار دهید

نحوه ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بدون آژانس، مرحله 5: تیراندازی. به لطف کارهای مقدماتی خود، زمین را به خوبی مشخص کرده اید و همه چیز باید خوب باشد.

چگونه مصاحبه تیزر تبلیغاتی خود را به درستی ویرایش کنیم؟

سکوت تبدیل شده است؟ قبل از شروع ضبط صحنه های خود، نکاتی را به شما می دهیم:

 

قبل از اقدام حتماً تجهیزات خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، برای فیلمبرداری، می توانید از DSLR یا گوشی هوشمند استفاده کنید. برای ضبط صدا، میکروفون مورد علاقه خود را فراموش نکنید. در نهایت یک سیستم روشنایی با خود ببرید، به خصوص اگر شرایط نور مطلوب نیست.

به یاد داشته باشید که صدا و تصویر را هماهنگ کنید.

به قاب بندی اهمیت ویژه ای بدهید. گاهی اوقات ممکن است در حین ویرایش با مشکل صدا مواجه شویم. از سوی دیگر، چتر نجاتی با کادربندی ناموفق نخواهید داشت.

ارتباط پیام خود را به روشی قدرتمند در نظر بگیرید.

با تصاویر و عکس های سریع، عکس های پویا ایجاد کنید.

چالش های تیزر تبلیغاتی شرکتی و ارتباطات شرکتی

💡 ترفند اضافی PlayPlay

برای تولید آگهی تلویزیونی به تجهیزات حرفه ای نیاز دارید. از اختصاص بودجه کمی برای اجاره آنچه مورد علاقه خود هستید دریغ نکنید.

  • omid video