تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

به عنوان یک کسب و کار می خواهید ویدیویی بسازید که شما را از رقبایتان متمایز کند. شما انتخاب کرده اید که خود را به سمت استفاده از پهپاد برای ایجاد تیزر تبلیغاتی خود سوق دهید. ابتکار بسیار خوبی! این مقاله به طرح‌های مختلف ممکن با پهپاد و همچنین توصیه‌های عملی برای موفقیت ویدیوی شما اختصاص دارد.

 

 

قانون و مجوزهای لازم

قبل از شروع ساختن تیزر تبلیغاتی خود با پهپاد، مهم است که به یاد داشته باشید که این عمل چندین سال در فرانسه تحت نظارت بوده است. توصیه می کنیم اگر می خواهید بیشتر بدانید با آن مشورت کنید. برای دانستن نکات ضروری را در زیر فهرست می کنیم:

 

داشتن مدرک خلبانی از راه دور هواپیماهای بدون سرنشین (حدود 3000 یورو)

یک پهپاد مورد تایید داشته باشید

بسیاری از مناطق در قلمرو فرانسه دارای محدودیت پرواز هستند

برای پرواز و فیلمبرداری، باید برای مجوز پرواز اقدام کنید

حداکثر ارتفاع پرواز نباید از 120 متر تجاوز کند

همیشه باید در طول روز رانندگی کنید

پهپاد شما باید همیشه در دید شما باشد

در مقاله قبلی به مناطق پروازی و مجوزهای لازم پرداختیم. ما از شما دعوت می کنیم قبل از شروع به ساخت فیلم با پهپاد، آن را (دوباره) بخوانید تا قوانین لازم را در نظر داشته باشید.

توصیه ما برای فیلمبرداری خوب با پهپاد

استفاده از پهپاد، کاربری ها را از نظر فیلمبرداری مختل می کند. برای اطمینان از نتیجه رضایت بخش، توصیه های ما به شما کمک می کند تا فیلم های خود را حرفه ای کنید.

ساخت کلیپ تبلیغاتی

دوربین خود را به درستی تنظیم کنید

هنگامی که پهپاد خود را در دست می گیرید، ممکن است دوربین داخل هواپیما به تنظیماتی نیاز داشته باشد. دوربین خود را روی 24 فریم در ثانیه تنظیم کنید، این کار جلوه دلپذیرتری به چشم می دهد. همانطور که اغلب اوقات، از پهپاد برای داشتن مناظر زیبا با وضوح بالا استفاده می شود، دوربین را در 4K تنظیم کنید. این به شما اطمینان می دهد که جزئیات دقیق و واضحی دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید فیلم های اسلوموشن بگیرید، به سراغ کیفیت HD با 60 تا 120 فریم بر ثانیه بروید. این به شما انعطاف پذیری بیشتری در مونتاژ می دهد.

 

کادر بندی

کادربندی برای ایجاد یک ویدیوی با کیفیت ضروری است. علاوه بر پایداری و داشتن سوژه دائماً در معرض دید دوربین، تکنیک دیگری بعد اضافی به کادربندی شما می‌افزاید. این قانون یک سوم است. این تکنیک همچنین در عکاسی استفاده می شود، صفحه نمایش شما را به سه ردیف و سه ستون برش می دهد. این به شما این امکان را می دهد که ببینید سوژه خود را در کجای این قاب قرار دهید. هنگامی که ماوس را نگه می دارید، امکان نمایش این شبکه بر روی صفحه نمایش شما وجود دارد.

 

دقت، درستی

پرواز با پهپاد نیاز به آموزش دارد. این مورد مخصوصاً زمانی اتفاق می‌افتد که قصد دارید از سوژه‌های متحرک عکاسی کنید یا می‌خواهید در برابر موانع مسواک بزنید. البته پرواز در ارتفاع کم یا نزدیک عناصر غوطه ورتر است، اما همچنان باید فاصله ایمن را رعایت کرد.

 

بسیاری از پهپادها گزینه های پروازی از پیش تعیین شده را به صورت استاندارد دارند، این موارد برای پروژه های هواپیماهای بدون سرنشین ساده بسیار موثر هستند.

 

زمان مناسب را انتخاب کنید

هنگام عکاسی با پهپاد، انتخاب زمان عکاسی ضروری است. به طور خاص دو بار برای فیلمبرداری توصیه می شود: زمان درست قبل از غروب آفتاب و زمان درست بعد از طلوع. این ساعت ها به ویدیوهای شما کنتراست ها و سایه هایی چشمگیر می دهد که جزئیات را نشان می دهد. در طول این دوره‌ها، خورشید درخشش طبیعی نارنجی مایل به قرمزی ایجاد می‌کند که حس زیبایی‌شناختی خوبی به فیلم‌های کوتاه شما می‌دهد.

video-entreprise-drone

مواظب پروانه ها باشید

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید: ملخ های پهپاد شما! عادت کوچکی که در هوای آفتابی باید انجام دهید این است که جهت سایه پهپاد خود را بررسی کنید. این به این دلیل است که هنگام کج شدن، پروانه ها ممکن است در میدان ظاهر شوند. یک ترفند برای جلوگیری از این مشکل این است که دقیقاً از نقطه ای که قرار است شلیک به پایان برسد شروع کنید و پهپاد را معکوس کنید تا به نقطه شروع برود. وقتی زمان ویرایش ویدیو فرا می رسد، فقط باید آن را برعکس کنید. اگر این امکان پذیر نیست، بهترین راه این است که ویدیوی خود را برش دهید تا پروانه ها را از میدان خارج کنید.

 

در کارت SD ذخیره کنید

با ذخیره عکس های خود در کارت SD، می توانید فایل های با کیفیت بالاتری نسبت به پهپاد داشته باشید. همچنین فضای بیشتری برای شاخه های خود خواهید داشت.

 

فیلم در شرایط آب و هوایی خوب

با وجود فناوری و مواد کارآمد روزافزون، پهپاد همچنان یک دستگاه و شرایط آب و هوایی عاملی در شکست فیلم است. توصیه ما این است که اگر شرایط خوب نیست یک فیلمبرداری را به تعویق بیندازید. علاوه بر آسیب احتمالی به دوربین، عکس‌های شما ضعیف و در نتیجه غیرحرفه‌ای خواهند بود.

مراقب پیش بینی آب و هوا باشید تا غافلگیر نشوید.

طرح های مختلف برای یک تیزر تبلیغاتی با پهپاد

در این قسمت از مقاله ما، شما را با عکس های کلاسیک اما کمتر متعارفی که می توانید در ویدیوی شرکت خود با پهپاد استفاده کنید، آشنا می کنیم.

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

ردیاب به پهلو شلیک کرد

در این اولین نوع شات، پهپاد سوژه را برای فیلمبرداری به طرفین دنبال می کند. دوربین در ارتفاع ثابت قرار می گیرد و از سوژه فیلم می گیرد. برخی پهپادها این گزینه را دارند و خودشان قادر به انجام آن هستند. ساده ترین راه این است که پهپاد را موازی با سوژه قرار دهید.

 

عبور کنید

صحنه خود را با فرستادن پهپاد خود به صورت مخفیانه در نقطه‌ای تنگ که دوربین معمولی نمی‌توانست از آن عبور کند، ثبت کنید. به عنوان مثال بین 2 ساختمان بسیار تنگ.

 

آشکار کردن

این عکس، همانطور که او نشان می دهد، به آشکار شدن موضوع کمک می کند. برای انجام این کار، پهپاد خود را به سمت عقب حرکت دهید تا سوژه شما در مرکز صفحه باشد. اگر برای آشکار کردن سوژه واقعاً شگفت‌انگیز یا جالب است، این نوع عکس را انتخاب کنید. یک جایگزین جالب برای آشکار کردن یک سوژه یا منظره این است که با یک نمای نزدیک از یک ساختمان شروع کنید و سپس از کنار آن عبور کنید تا قلب ویدیو را آشکار کنید.

 

فیلمبرداری در مدار

برای این کار پهپاد باید کمان های دایره ای در اطراف جسم ایجاد کند که باید در مرکز صفحه باقی بماند. اکثر پهپادهای فعلی این گزینه را دارند که مانور ویدیوی شما را آسان‌تر می‌کند. این طرح همچنین POI (نقطه مورد علاقه) نامیده می شود. از ایجاد حلقه های کامل خودداری کنید تا مخاطبان خود را خسته نکنید.

 

موضوع را دنبال کنید

معمولا این عکس با قرار دادن پهپاد پشت سوژه انجام می شود. ماموریت شما موفقیت در پیگیری این موضوع در طول برنامه است. حتی اگر از پشت فیلمبرداری می کنید، باز هم می توانید زوایای آن را تغییر دهید تا نماهای خود را متنوع کنید. اگر می خواهید از خودتان فیلم بگیرید، می توانید از گزینه "دنبال من" استفاده کنید.

 

چشم پرنده

احتمالاً ساده ترین طرح از طرح هایی است که در این مقاله ارائه شده است. فقط دوربین پهپاد خود را به سمت پایین بگیرید و به سمت زمین عکس بگیرید. سپس چندین گزینه برای یک ظاهر طراحی شده دارید. می توانید سوژه متحرک را دنبال کنید یا پهپاد را ثابت نگه دارید یا به تدریج ارتفاع هواپیما را افزایش دهید.

 

برای گذشتن

از این عکس می توان برای فاش کردن و همچنین برای ایجاد تغییر در ویدیوی خود استفاده کرد. ایده در اینجا این است که سوژه را دنبال کنید و سپس در یک نقطه پرواز پهپاد را از کنار سوژه ادامه دهید. این یک جلوه صفحه برگردان می دهد.

 

ویدئوی شرکتی شما با پهپاد به لطف Rushmix

همانطور که می بینید، دامنه امکانات برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی با پهپاد می تواند نامحدود به نظر برسد! برای اینکه ویدیوی شما موفق باشد، همچنان به عکس های با کیفیت نیاز دارید و سپس به طور هوشمندانه در پروژه ویدیویی خود ادغام می شوند. این برای همه نیست.

 

Rushmix به عنوان یک فیلمبرداری و ویرایش ویدیویی حرفه ای، راه حل هایی را برای فیلم های با کیفیت ارائه می دهد. تیم های ما متشکل از مشاورانی هستند که از شما در ایجاد پروژه پشتیبانی می کنند. از جنبه فنی، فیلمبرداران ما مجوز خلبانی از راه دور پهپاد را دارند و تدوینگران ما در دنیای سمعی و بصری تخصص واقعی دارند. راه حل های ما را با کلیک بر روی دکمه زیر کشف کنید.

  • ۰۰/۱۰/۰۲
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی