تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

متولد آمریکا

 

 

مفهوم تیزر تبلیغاتی  کتاب که در دهه 2000 در ایالات متحده متولد شد، در فرانسه کمتر از کشورهای آمریکای شمالی یا برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس و ایتالیا شناخته شده است. همانطور که از نام آن پیداست، این یک تیزر تبلیغاتی  کتاب است که به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی خانه‌های انتشاراتی طراحی شده است تا مردم بخواهند درباره نسخه‌های جدیدشان بیشتر مطالعه کنند. به دلایل مالی و فرهنگی، زمان زیادی طول کشید تا در فرانسه منتشر شود، اما در سال های اخیر ویدیوها بیشتر و بیشتر برای برقراری ارتباط با مردم مورد استفاده قرار گرفته اند و به نظر می رسد تیزر تبلیغاتی  کتاب امروز جایگاه مهمی در استراتژی های بازاریابی ناشران فرانسوی پیدا کرده است. .

 ساخت کلیپ کوتاه تبلیغاتی

این ویدئوهای کوتاه که تعادل بین زبان سینمایی و زبان تبلیغاتی با توجه به اهداف و ابزار ناشران متفاوت است، می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. در حالی که برخی از مؤسسات انتشاراتی به تیزر تبلیغاتی های کتاب پایبند هستند که کتاب را صرفاً به عنوان یک شی و اطلاعات کاربردی آن (تاریخ انتشار، در دسترس بودن) ارائه می‌کنند، بنابراین بعد سینمایی را کنار می‌گذارند، برخی دیگر با نشان دادن آنچه پیرامون کتاب است، فرمی نزدیک به مستند را ترجیح می‌دهند. به عنوان مراحل مختلف منتهی به تصور و مصاحبه با نویسنده. برخی دیگر با استفاده از کدهای تیزر تبلیغاتی  فیلم، انتخاب می کنند، اغلب بسیار پرهزینه، برای رونویسی طرح اصلی و فضای حاکم بر رمان.

 

 

 

 

 

تیزر تبلیغاتی  کتاب مورد علاقه ویراستاران کودک؟

 

 

معرفی تیزر: ابزار ایده آل برای ورود موفق

 

به نظر می‌رسد کتاب‌های متعلق به بخش ادبیات «جوانان» بیشترین کمک را برای این نوع ارتباط دارند، زیرا شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده نوجوانان، کانال‌های ممتاز برای انتشار این محتوا هستند. بنابراین، مخاطب هدف بیش از هر چیز خوانندگان جوان هستند، به همان اندازه که از این پلتفرم‌ها به اندازه قالب ویدیویی خبره هستند. برای مثال، انتشارات Hachette Romans که در رمان‌های نوجوانان و جوانان تخصص دارد، انتشار برخی از آثارشان در کتاب‌فروشی‌ها را با توزیع تیزر تبلیغاتی  کتاب مربوطه در یوتیوب یا اینستاگرام مطابقت می‌دهد. تیزر تبلیغاتی  رمان پروفایل‌های دونا کونر که 20 ثانیه طول می‌کشد، از زمان انتشار در مارس 2020 تاکنون بیش از 400000 بازدید در یوتیوب به دست آورده است. در سبکی دیگر، نسخه‌های Magnard Jeunesse نیز از این تیزر تبلیغاتی  برای تبلیغ رمان‌های نوجوان خود استفاده می‌کنند. مجموعه le-roman»، اما آنها با شروع از طرح انتخاب شده برای جلد و گذاشتن فضای بیشتری برای متن برای آشکار کردن خطوط اصلی طرح، طرفدار انیمیشن هستند. نسخه‌های Seuil Jeunesse، به مناسبت انتشار مجله d'un degonglé (جلد 15)، با عنوان فرعی Le Grand bain در نوامبر 2020، تصمیم گرفتند ویدیویی از نویسنده آن، جف کینی، را در یک چالش طنز پخش کنند. به تصویر کشیدن عنوان فرعی رمان برای ترویج آن از راه دور.

کتاب‌های مصور، از کمیک گرفته تا آلبوم‌های کودکان، جابه‌جایی به قالب سمعی و بصری را آسان‌تر می‌کنند، زیرا عمدتاً موضوع متحرک کردن تصاویر موجود در آثار کاغذی است، نه خلقت ex nihilo. برای انتشار جلد 1 از فصل دوم Lou ! با عنوان Lou! نسخه‌های سوناتا، نسخه‌های گلنات و جولین نیل، نویسنده آن، نه تنها یک تیزر تبلیغاتی  ایجاد کرده‌اند که در آن می‌توانیم شاهد تبدیل شدن قهرمان مشهور به یک زن جوان در محیطی جدیدتر بزرگسالان باشیم، بلکه با همکاری گروه Krystal Zealot، یک موسیقی متن اصلی ساخته شده است. حاکی از تکامل روانی شخصیت و رابطه جدید او با جهان است. موسیقی متنی که در تیزر تبلیغاتی  شنیده می شود، به گونه ای طراحی شده است که بسته به تجربه ای که خواننده ترجیح می دهد، در حین پخش یا جداگانه به آن گوش داد.

 

 

کتاب هیجان انگیز

 

 

4 نمونه از نقاط تیزر تبلیغاتی (و چرایی کارکرد آنها)

معمول است که ویراستاران رمان های جاسوسی، هیجان انگیز، نوآر یا رمان های پلیسی، خود را وقف قالب تیزر تبلیغاتی  برای انتقال خروجی های آن کنند، به خصوص که فضای تیزر تبلیغاتی ، ژانری که روابط زیادی با سینما دارد، به آن وام می دهد. خود به‌ویژه به یک جابجایی کوتاه سمعی و بصری که هدف آن فتنه‌انگاری و برانگیختن میل به دانستن بیشتر است. تیزر تبلیغاتی  کتابی که برای انتشار جدیدترین فیلم هیجان انگیز ماکسیم چتام ایجاد شد، تقریباً می تواند نشان دهد که این تیزر تبلیغاتی  یک اقتباس سینمایی از کتاب است، زیرا کدها (بازیگران، مونتاژ نماهای بسیار کوتاه، جعبه متن های آموزنده و غیره) را می گیرد و چند برابر می شود. اثرات تعلیق

برای کمپین راه اندازی دیجیتال Whodunit The Silence of the White City اثر Eva García Sáenz de Urturi، نسخه های Fleuve Noir تصمیم گرفتند با آژانس مشاوره ارتباطات دیجیتال Perfecto Groupe که مسئولیت تولید را بر عهده داشت، تیزر تبلیغاتی  کتاب را فراخوانی کند.

مشخصه دومی با فرمت مربعی آن، همانطور که آژانس مشخص می کند، "بهینه سازی استفاده در شبکه های اجتماعی" است. کار برای طراحی تیزر تبلیغاتی  به چند مرحله با جزئیات توسط Perfecto Groupe تقسیم می شود (ایجاد استوری بورد، انتخاب تصاویر و موسیقی، ویرایش و انیمیشن) و نشان می دهد که اغلب بهتر است برای به دست آوردن یک ویدیو با کیفیت نهایی از طریق افراد حرفه ای بروید، اگرچه این امکان وجود دارد که خودتان با استفاده از نرم افزار ویرایش [1] آن را ایجاد کنید. این آژانس در کنار تیزر تبلیغاتی  کتاب، یک بازی فرار آنلاین نیز در سایت Bepolar ایجاد کرده است و به این ترتیب عناصر جذاب برای تبلیغ کتاب را افزایش می دهد.

 

تیزر تبلیغاتی  رمان

 

 

اخیراً، به نظر می‌رسد که ناشران ادبیات عمومی نیز علاقه فزاینده‌ای به تیزر تبلیغاتی  کتاب دارند تا در مورد انتشارات جدید خود ارتباط برقرار کنند. چندین اثر از ادبیات معاصر فرانسه به صورت جیبی همراه با انتشار تیزر تبلیغاتی  منتشر شده است. این انتخابی است که توسط ناشری که برای هیچکس از مردمی که لبخند می زنند نمی ترسد توسط ورونیک اوالده و همچنین مجموعه فولیو برای تنیر تا سپیده دم توسط کارولز فایوز، ما رینه نوشته ژان باپتیست آندریا و پسران تابستان اثر ربکا لیگیری انتخاب شده است.

 

این سه تیزر تبلیغاتی  کتاب آخر توسط جولیا دلبورگ - که با چندین مؤسسه انتشاراتی دیگر از جمله آلبین میشل، پرلودس، کالمن-لوی، رابرت لافونت و پاکت همکاری می‌کنند - تهیه شده‌اند و از هر نظر شبیه تیزر تبلیغاتی های فیلم هستند. اگرچه هر یک از آنها منحصر به فرد است و با رمانی که تبلیغ می کند اقتباس شده است، اما به لطف کارگردانی و تدوین، در ایجاد پویایی زیادی به طرح رمان ها و برجسته کردن کشش روایی آنها مشترک است.

چگونه تیزر تبلیغاتی می تواند تلاش های بازاریابی شما را افزایش دهد

پیش‌پرده‌های رمان فقط در مورد چاپ‌های جیبی کتاب‌های با فرمت بزرگ تجاری موفق نیستند که ناشران می‌خواهند زندگی دومی به آنها بدهند. خود کتاب‌های با فرمت بزرگ نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند، اگرچه تقریباً همیشه رمان‌هایی هستند که توسط نویسندگان مشهور نوشته شده‌اند و انتظار می‌رود آخرین نسخه‌هایشان منتشر شود. انتشار در ابتدای اکتبر 2020 در مجموعه "Blanche" آخرین رمان دیوید فوئنکینوس، خانواده مارتین، چند هفته بعد با انتشار تیزر تبلیغاتی  آن دنبال شد که بیش از 86 بازدید داشته است. 000 بازدید در یوتیوب، که تا آنجایی که میانگین تیراژ محصولات جدید بین 6000 تا 7000 نسخه است بسیار ناچیز است [2]. برخی از ناشران که بودجه آنها برای فعالیت‌های ارتباطی بسیار مهم است، تصمیم می‌گیرند تا مخاطبان خود را به حداکثر برسانند، هنگام انتشار اثری، این تیزر تبلیغاتی ها را در کنار آگهی‌های تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی های فیلم در سینماها پخش کنند.

  • ۰۰/۰۹/۲۸
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی