تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

ایجاد یک تیزر تبلیغاتی اکنون ساده تر و با هزینه کمتر انجام می شود. این نوع ویدیو یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ محصولات و خدمات شماست. در واقع، 64 درصد از مصرف کنندگان پس از دیدن ویدیویی از محصول تمایل به خرید دارند. اما چگونه می توانید یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت ایجاد کنید؟ ما چندین نکته را در زیر خلاصه کرده ایم که به شما امکان می دهد یک تیزر تبلیغاتی موفق ایجاد کنید!

 

ثانیه های اول ضروری است

مخاطبان خود را جذب کنید! این اولین چیزی است که هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی خود باید به آن توجه کنید. همه چیز در 5 ثانیه اول نقطه شما پخش می شود. شما باید توجه مخاطبان خود را خیلی سریع قبل از کلیک کردن برای رد شدن یا بستن آگهی شما جلب کنید. در یوتیوب، بیننده حتی می‌تواند تعداد ثانیه‌های باقی‌مانده قبل از پخش آگهی شما را ببیند. بنابراین برای حفظ توجه، انتخاب استدلال هایی که در این چند ثانیه اول مطرح می شوند بسیار مهم است. چندین احتمال: به عنوان مثال یک مشکل رایج که مخاطبان شما با آن مواجه می شوند را بیان کنید، یک سوال بپرسید یا آنها را با شروعی غافلگیرکننده تحریک کنید.

 

روی زیبایی شناسی محل خود کار کنید، به منشور گرافیکی خود احترام بگذارید: مشتریان فعلی شما باید به راحتی و به سرعت شما را بشناسند و مشتریان جدید باید انتخاب شوند. با ایجاد یک داستان یا دعوت از افراد مشهور، شانس بیشتری برای جلب توجه مشتریان خود خواهید داشت.

 

دانستن ! صدا به طور پیش فرض در اکثر شبکه های اجتماعی غیرفعال است، بنابراین باید مشتریان خود را با تصاویری پویا و با کیفیت خوب درگیر کنید.

مدت زمان تیزر تبلیغاتی خود را مدیریت کنید

به خاطر داشته باشید که ما در مورد تبلیغات "فلش" صحبت می کنیم. بنابراین ویدیوی شما نباید یک گزارش طولانی یا مستند باشد. اکثر ویدیوهای تبلیغاتی حدود 30 ثانیه یا کمتر هستند. هنگام نوشتن اسکریپت و هنگام ویرایش ویدیو، به این زمان بندی بهینه پایبند باشید.

 

محتوای خود را خالص کنید، فقط آنچه لازم است را نگه دارید، و مهمتر از همه، در سریع ترین زمان ممکن به سراغ موضوعی بروید که مخاطب شما را جذب می کند.

 

سرعت دیالوگ ها را مدیریت کنید

همانطور که در بالا گفتیم، زمان بندی ویدیوی شما مهم است. به همین دلیل است که سرعت گفتگو و انتخاب عبارات بیان شده در تبلیغ شما بسیار مهم است. چندین نکته به شما امکان می دهد ثانیه های ارزشمندی را در ویدیوی خود ذخیره کنید. در حین گفتگو بین 2 نفر، می توانید پاسخ بازیگر دوم را در حالی که بازیگر اول در حال اتمام صحبت است، همپوشانی کنید. شما سریعتر جلو می روید، در حالی که مخاطب شما هنوز بازیگر دوم را نمی بیند. همچنین می توانید در حین ویرایش، موارد خالی و لکنت را برش دهید تا ویدیوی خود را پویا نگه دارید. بالادستی را مشخص کنید که کدام بازیکنان می توانند با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشند.

 

از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید

هدف هر تبلیغی این است که مخاطبان خود را وادار به اقدام کنند. برای انجام این کار، فیلم کوتاه شما باید حاوی یک فراخوان برای اقدام (CTA، Call to Action) در انتهای ویدیو باشد. این می تواند منجر به پیوند به وب سایت شما یا یک شماره تلفن شود. CTA باید به مخاطبان شما بگوید که پس از تماشای ویدیوی شما چه کاری باید انجام دهند.

فرمت تبلیغات ویدیویی مناسب را پیدا کنید

برای موفقیت در تبلیغات، فرمت ویدیویی مناسب را انتخاب کنید. امروزه راه حل های زیادی با شبکه های اجتماعی در دسترس شماست. فرمت های مختلف و اهدافی را که می توان از طریق این قالب ها به دست آورد، شناسایی کنید. اگر یوتیوب و تبلیغات آن را مثال بزنیم، 2 فرمت بزرگ رایج ترین هستند:

7 نکته ضروری برای یک استراتژی تیزر تبلیغاتی واقعاً مؤثر

InStream را می توان غیرفعال کرد: رایج ترین فرمت. تبلیغات قبل و حتی در حین مشاهده ویدیو نمایش داده می شود. پس از 5 ثانیه توسط مخاطبان شما غیرفعال می شود. قالب جالب برای توسعه سرب.

InStream غیر قابل پرش و ضربه گیر: همان اصل فرمت اول است اما امکان عبور از تبلیغات وجود ندارد. مدت زمان آن برای InStream غیرفعال نشدنی حداکثر 15 ثانیه و برای ضربه گیر 6 ثانیه است. قالبی جالب برای دیده شدن به کسب و کار شما.

از زبان فنی پرهیز کنید

هنگام ایجاد پیام های تبلیغاتی خود باید به یاد داشته باشید که از زبانی استفاده کنید که برای همه قابل دسترس باشد. و به خصوص برای مشتریان شما! از استفاده از زبانی که بیش از حد فنی یا خاص سازمان شما است خودداری کنید. ما فقط می‌توانیم توصیه کنیم قبل از شروع تصویربرداری، فیلمنامه‌های خود را توسط افراد خارج از سازمانتان تصحیح کنید.

 

پس زمینه مناسب را پیدا کنید

موسیقی نقش مهمی در تقویت ویدیوی شما دارد. پلان های مختلف را تعالی بخشیده و فضاسازی می کند. پایگاه های داده مانند Premium Beat یا YouTube موسیقی را برای دانلود ارائه می دهند.

این مرحله ممکن است کمی طول بکشد تا موسیقی متناسب با ویدیو و پیام شما را پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که بسته به پلتفرم مورد استفاده، ممکن است صدا به طور پیش فرض قطع شود.

 

راش ها را از بانک های تصویر اضافه کنید

به غیر از موسیقی متن تبلیغات خود می توانید از بانک های تصویر نیز استفاده کنید. مزیت این است که می‌توانید نماهای صحنه را برای تغییر از یک عکس به عکس دیگر وارد کنید (مثلاً عکس برداشت کمباین برای تبلیغات غلات). آنچه را که به دنبال آن هستید در پلتفرم هایی مانند Pixabay پیدا خواهید کرد.

ابزار ویرایش ویدیوی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب نرم افزار ویرایش نیز برای ایجاد یک فیلم تبلیغاتی مهم است. بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، انعطاف پذیری کم و بیش در ایجاد ویدیوی خود خواهید داشت. اگر می خواهید بیشتر بدانید، مقاله ای در این زمینه نوشته ایم.

 

برای ذکر چند مورد: iMovie، Windows Movie Maker یا حتی Adobe Premiere Pro بسیار معروف

 

کانال پخش مناسب برای ویدیوی خود را انتخاب کنید

پس از مرحله پس از تولید، تیزر تبلیغاتی خود را آپلود خواهید کرد! به دقت فکر کنید که چه زمانی و در کدام پلتفرم می خواهید ظاهر شود. باید با استراتژی بازاریابی شما مطابقت داشته باشد. به خاطر داشته باشید که هر شبکه اجتماعی ترجیح می دهد به جای اشتراک گذاری مجدد آن از شبکه دیگری، ویدیوی خود را مستقیماً در پلتفرم خود آپلود کنید (مثلاً از اشتراک گذاری ویدیوی YouTube در لینکدین خودداری شود). بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغ خود را در چندین شبکه اجتماعی توزیع کنید، توصیه می‌کنیم آن را در هر کدام آپلود کنید.

 

تصویر کوچک مناسب برای تیزر تبلیغاتی خود ایجاد کنید

هنگامی که ویدیوی شما بر روی پلتفرم مورد نظر پست می شود، ایجاد یک تصویر کوچک سفارشی تمرین خوبی است. منظور ما از "تصویر کوچک" تصویر کوچک مرتبط با ویدئو، جلد آن است. این تصویری است که مخاطبان شما برای مشاهده ویدیوی شما روی آن کلیک می کنند. مراقب انتخاب خود باشید یا به سادگی یک طرح خاص برای این مینیاتور ایجاد کنید. باید کاری کنید که بخواهید کلیک کنید!

 

تجزیه و تحلیل و آزمایش کنید

اشتباهی که باید از آن اجتناب کنید این است که فکر می کنید وقتی ویدیوی شما منتشر می شود همه چیز متوقف می شود. نیاز به پیگیری پس از ارسال تیزر تبلیغاتی شما وجود دارد. هر شبکه اجتماعی ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل تاثیر پست های شما ارائه می دهد، از آنها استفاده کنید! اگر از نتایج راضی نیستید، زمان پخش یا برخی معیارهای هدف را تغییر دهید.

از یک تیم حرفه ای برای ایجاد تیزر تبلیغاتی خود استفاده کنید

در نهایت، استفاده از متخصصان ویدیو نیز می تواند راه خوبی برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت باشد.

 

تیم‌های ما در Rushmix در زمینه ویدیوی شرکتی متخصص هستند و می‌توانند از ساخت تا توزیع ویدیوهای شما از شما پشتیبانی کنند. هر یک از پیشنهادات ما برای پاسخگویی به نیازهای سمعی و بصری مشتریان کالیبره شده است. از تماس گرفتن با ما دریغ نکنید !

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی