تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

تولید یک ویرایش تیزر تبلیغاتی واقعا حرفه ای نیازمند حداقل مهارت های فنی و همچنین توجه به جزئیات است. داشتن فیلم سریع با کیفیت بالا همه چیز نیست، مرحله ویرایش کلیدی است. اگر ویرایش شما آماتور باشد، تیزر تبلیغاتیی شما تا آخر مشاهده نخواهد شد. ویرایش خوب هم به خلاقیت و هم دانش فنی نیاز دارد. در این مقاله، توصیه های ما را برای یک ویرایش موفق تیزر تبلیغاتی خواهید یافت.

 

تیزر تبلیغاتی خود را ساختار دهید

برای ساختن یک تیزر تبلیغاتیی عالی، باید پست های خود را سازماندهی کنید. فیلم شما باید شروع و پایانی داشته باشد، با توالی منطقی از رویدادها. در غیر این صورت مخاطب شما پیام شما را به طور کامل درک نخواهد کرد یا کل کلیپ شما را تماشا نخواهد کرد. این مرحله باید هنگام نوشتن فیلمنامه آماده شود: هنگام ویرایش فیلم راهنمای شما خواهد بود.

 

تصاویر مناسب را انتخاب کنید

یکی از نکات مهم قبل از شروع ویرایش، انتخاب راش های شما است: ورود به سیستم. تیزر تبلیغاتیها و عکس های خود را مرتب کنید تا فقط مواردی را که می توانند برای شما مفید باشند نگه دارید. هنگامی که با تعداد زیادی فایل کار می کنید، به شما امکان می دهد واضح تر ببینید. توصیه ما: فایل ها را طبق برنامه ایجاد کنید.

 

از ابزار مناسب ویرایش تیزر تبلیغاتی استفاده کنید

در مرحله بعد، برای ایجاد یک ویرایش تیزر تبلیغاتی حرفه ای، باید ابزاری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد آن را بسازید. در واقع، بسیاری از ابزارهای ویرایش تیزر تبلیغاتی در دسترس هستند، اما گزینه های سفارشی سازی آنها گاهی بسیار محدود است. برنامه های ویرایش گوشی شما قابلیت های خوبی دارند، اما وقتی صحبت از ساخت فیلم شرکتی می شود، به نرم افزار حرفه ای نیاز است. نکته کلیدی این است که ابزاری را انتخاب کنید که کنترل خوبی روی آن داشته باشید و امکان مونتاژ کامل را فراهم کند.

 

دانستن ! برای نتایج خیره کننده، Adobe Premiere Pro را توصیه می کنیم.

روی یک کامپیوتر قدرتمند کار کنید

در حالی که داشتن یک کامپیوتر قدرتمند شما را به یک ویرایشگر فوق العاده تبدیل نمی کند، اما همچنان کار روی پروژه های تیزر تبلیغاتی خود را برای شما آسان تر می کند. خطر در مرحله ویرایش این است که پروژه شما بیش از حد بزرگ است و رایانه شما در پردازش تمام اطلاعات با مشکل مواجه می شود. گرمای بیش از حد، اشکالات، تصادفات، شما در پایان شگفتی های خود نیستید! با وضوح بالا، پروژه های تیزر تبلیغاتی شما به سرعت سنگین می شوند و حافظه رایانه شما را بیش از حد بار می کنند.

 

دانستن ! استفاده از هارد SSD باعث صرفه جویی در زمان شما در انتقال و استفاده از فایل ها و همچنین صادرات پروژه های شما می شود. نکته مهم دیگر: اگر می خواهید تیزر تبلیغاتیهای حرفه ای بسازید، رم یا حافظه رایانه شما نباید زیر 8 گیگابایت باشد.

 

پروژه های خود را در 2 مکان مختلف ذخیره کنید

در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم، ویرایش تیزر تبلیغاتی به منابع زیادی در رایانه شما نیاز دارد. از آنجایی که از تصادف مصون نیستید، به طور مرتب از فایل های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. و فراتر از یک نسخه پشتیبان، همیشه یک کپی در یک رسانه متفاوت ایجاد کنید. هارد اکسترنال یا روی پلتفرم ابری به انتخاب شما.

 

وقتی پروژه شما تمام شد و می‌خواهید یک بایگانی از مجموعه را نگه دارید، آن فایل‌ها را روی هارد دیسک دیگری نگه دارید و کل رایانه ویرایشی خود را حذف کنید. این کار از خطر خرابی هارد دیسک کامپیوتر شما که باعث از دست دادن تمام پروژه های خود می شود جلوگیری می کند.

 

از منبع دوم برای صدا استفاده کنید

علاوه بر کیفیت تصویر، صدا نیز نقش خود را ایفا می کند. علاوه بر میکروفون دوربین خود که کیفیت صدای مناسبی دارد، اگر توانایی مالی دارید، میکروفون را برای یک میکروفون خارجی دو برابر کنید. پس از عکسبرداری، می توانید انتخاب کنید که از کدام صدا در نرم افزار ویرایش خود استفاده کنید و فقط تمیزترین صدا را حفظ کنید.

مراقب انتقال ها باشید

نکته مهم دیگر در ایجاد یک ویرایش حرفه ای تیزر تبلیغاتی، مراقبت از انتقال بین عکس های مختلف است. هیچ چیز به اندازه برش های تیز بین عکس ها برای مخاطب شما آزاردهنده نیست. نرم افزار ویرایش به شما این امکان را می دهد که بدون توجه به آن جابجایی های روان انجام دهید. به هر قیمتی از انتقال های پر زرق و برق و سایر چرخش ها خودداری کنید، که ارزش فیلم کوتاه شما را کاهش می دهد. در هر زمان می توانید از تیزر تبلیغاتیهای دیگر الهام بگیرید.

 

از بریدگی های تیز در مکالمات صحبت کردن خودداری کنید

هنگام فیلمبرداری از مصاحبه ها غیر معمول نیست که سخنرانان شما غرغر کنند. مثال معمولی "اوه" در ابتدای پاسخ است. این نوع حروف را می توان در حین ویرایش قطع کرد تا تماشا و گوش دادن به تیزر تبلیغاتی لذت بخش تر شود. در عین حال مراقب باشید که سخنان مصاحبه شوندگان قابل فهم باقی بماند و برخی کلمات قطع نشوند.

 

برنامه های خود را تغییر دهید

برای پویا کردن تیزر تبلیغاتیتان، تغییر عکس‌هایتان نیز ضروری است. وقتی بازیگری موضوعی را جلوی دوربین توضیح می‌دهد، از نشان دادن نماهایی که سوژه او را نشان می‌دهند دریغ نکنید. اگر عکس دیگری ندارید، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید تا به هر موضوعی که گفته می شود ریتم بدهید. همچنین می توانید از 2 دوربین برای تغییر زاویه دید مصاحبه شونده استفاده کنید. با این حال، زیاده روی نکنید، قبل از تغییر، به مخاطب خود زمان دهید تا به هر نما عادت کند.

 

رنگ ها را تنظیم کنید

برای افزودن هماهنگی بین عکس های مختلف خود، با رنگ بازی کنید. رنگ در واقع می تواند بر روی احساسات بازی کند یا فضایی را برای برنامه شما ایجاد کند. برای این، نرم افزار ویرایش گزینه های زیادی را ارائه می دهد. بدون وارد شدن به جزئیات، 2 گزینه به طور گسترده استفاده می شود. این در مورد تصحیح رنگ است تا شما را در طول تیزر تبلیغاتیی خود ثابت نگه دارد، و تصحیح رنگ برای ایجاد حس خاصی به فیلم کوتاه شما.

 

درج عناوین

هنگامی که می خواهید نکات مهم خاصی را در تیزر تبلیغاتیی خود برجسته کنید، متن نقشی را ایفا می کند. این به شما امکان می دهد پیام بازیگر یا صداپیشگی را فشرده کنید. همچنین راه خوبی برای حفظ حواس مخاطب است زیرا چشم را به خود جلب می کند.

 

دانستن ! اگر متنی را روی تیزر تبلیغاتیی خود قرار می دهید، یک سایه کوچک اضافه کنید تا متن خواناتر شود.

 

موسیقی متنی را پیدا کنید که ویرایش تیزر تبلیغاتیی شما را بهبود می بخشد

صدا برای فیلم حرفه ای ضروری است. بسیاری از پلتفرم های آنلاین کاتالوگ بزرگی از جلوه های صوتی و موسیقی را برای نمایش فیلم کوتاه خود به شما ارائه می دهند. با این حال مراقب باشید که حق چاپ هر یک از این فایل ها را رعایت کنید!

 

معمولاً این یکی از آخرین مراحل در ویرایش تیزر تبلیغاتیی شماست. به محض اینکه تمام تصاویر خود را در جای خود قرار دادید، می توانید به ادغام آن ادامه دهید. برای همه دیالوگ‌ها، حتماً همه پژواک‌ها و نویز پس‌زمینه را حذف کنید.

 

وقتی همه صداها و موسیقی شما در جای خود قرار گرفتند، میزان صدا را تنظیم کنید. این باعث می شود که در سراسر تیزر تبلیغاتیی شما یکنواخت به نظر برسد. به گوش خود اعتماد نکنید و به کنترل های صوتی موجود در نرم افزار ویرایش خود اعتماد کنید.

 

دانستن ! برای دیالوگ کلاسیک بین 2 نفر: صدا باید بین -20 و -12 دسی بل در نوسان باشد. به محض تنظیم این موارد، می توانید بقیه صداهای خود را بر اساس آن کالیبره کنید.

 

برای ساخت تیزر تبلیغاتیی حرفه ای خود از متخصصان استفاده کنید

ویرایش تیزر تبلیغاتی به مهارت‌های فنی و زمان نیاز دارد، دو مورد ضروری که تجارت شما همیشه ندارد. برای رفع این محدودیت‌ها، راشمیکس از شرکت‌ها در ساخت تیزر تبلیغاتیهایشان پشتیبانی می‌کند. برای این کار، شرکت ما پیشنهاد ویرایشگر را تنظیم کرده است. شما عکس ها و فیلم های خود را برای ما بفرستید و ما مواظب ویرایش فیلم کوتاه شما هستیم! مشاوران ما برای حمایت از شما و تایید پروژه شما در آنجا هستند. بنابراین تیزر تبلیغاتیی شما با اهداف شما مطابقت دارد!

  • ۰۰/۱۰/۰۵
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی