تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

تیزر های تبلیغاتی برای نمایش محصولات، معرفی مفاهیم جدید و به اشتراک گذاری ایده ها با مخاطبان عالی هستند. با کمک یک استودیوی حرفه ای تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک، می توانید محتوایی تولید کنید که بینندگان را به گونه ای درگیر کند که سایر انواع محتوای ویدیویی نمی توانند. اگر به ایجاد یک ویدیوی متحرک علاقه دارید، درک فرآیند پیچیده تولید ویدیوی متحرک بسیار مهم است. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا به شما در برنامه ریزی پروژه و ماندن در مسیر کمک کنید!

Creative Humans یافتن و استخدام استودیوهای برتر تولید ویدیو و مترجمان آزاد را آسان می کند. برای شروع یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید یا یک شغل ارسال کنید.

چگونه تیزر تبلیغاتی می تواند تلاش های بازاریابی شما را افزایش دهد

شکستن فرآیند تولید تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

فرآیند تولید تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک از چند مرحله تشکیل شده است و نیاز به زمان، تلاش و برنامه ریزی زیادی دارد. اگرچه ممکن است از ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما با وجود تیم مناسب، ایجاد یک ویدیوی متحرک موثر می‌تواند فرآیندی بی‌وقفه باشد.

 

از ابتدا تا انتها، فرآیند تولید ویدیوی متحرک از مراحل زیر تشکیل شده است:

 

  1. 1. مفهوم
  2. 2. اسکریپت
  3. 3. استوری برد
  4. 4. Voice Over & Music
  5. 5. متحرک
  6. 6. سبک
  7. 7. Styleframes و شخصیت ها
  8. 8. تولید
  9. 9. تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

 

برای اینکه ایده بهتری در مورد اینکه چگونه همه با هم جمع می شوند، بیایید نگاهی به هر یک از این مراحل بیاندازیم.

1. مفهوم

اول مرحله مفهوم است. قبل از بررسی جزئیات، مهم است که ایده روشنی از اهداف خود و اینکه محصول نهایی چگونه باید باشد داشته باشید. در این مرحله باید به سوالات زیر پاسخ دهید:

 

  • - ویدیو در مورد چیست؟
  • - بیننده چه چیزی را باید یاد بگیرد؟
  • - از چه سبک هنری استفاده کنید؟
  • - مدت زمان ویدیو چقدر باید باشد؟
  • - این ویدیو کجا به اشتراک گذاشته یا توزیع می شود؟
  • - مخاطب هدف کیست؟

 

پاسخ دادن به سوالاتی از این دست قبل از شروع به شما کمک می کند تا به طور موثر کل پروژه را برنامه ریزی کنید و محصول نهایی ایجاد کنید که دقیقاً نشان دهنده اهداف تجاری و تجاری شما باشد.

 

2. اسکریپت

اسکریپت یک عنصر مهم در هر ویدیوی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیکی است. تولیدات تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک موثر باید مختصر، جامع و به راحتی قابل هضم باشد.

 

حتماً از قبل در مورد طول ویدیو تصمیم بگیرید، زیرا طول فیلمنامه شما را مشخص می کند. برای اهداف بازاریابی، ویدیوهای یک تا دو دقیقه ای موثرترین هستند. با این حال، این ممکن است بسته به هدف ویدیوی شما تغییر کند. به عنوان یک قانون کلی، 140-150 کلمه معادل حدود یک دقیقه زمان صحبت است.

 

3. استوری برد

استوری‌برد مجموعه‌ای از طرح‌هاست که هر صحنه‌ای از ویدئو را تجسم می‌کند. این به‌عنوان پایه‌ای برای انیماتورها عمل می‌کند تا در هنگام ایجاد ویدیو به آن رجوع کنند و از آن استفاده کنند. استوری بورد نیز به ایجاد سبک ویدیو کمک خواهد کرد.

 

این مرحله اغلب شامل رفت و آمدهای زیادی بین شرکت تولید کننده و مشتری است. استوری بورد به عنوان چارچوبی برای ویدیوی متحرک عمل می کند، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل شود که قبل از حرکت رو به جلو در فرآیند تولید، صدای مشتری، برند و دیدگاه مشتری را به بهترین شکل نشان می دهد.

4. Voice Over & Music

صداگذاری یکی از جنبه های مهم تولید ویدیوی تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک است. صدا و ارائه مناسب می تواند در رساندن موثر پیام شما به مخاطبان هدف شما کمک زیادی کند. به طور معمول، این شامل گوش دادن به حلقه‌های نمایشی از چندین صداپیشه برای یافتن مناسب پروژه شما است. هنگامی که یک صداپیشه انتخاب می شود و فیلمنامه تایید می شود، فرآیند صداگذاری به سرعت می تواند تکمیل شود.

 

این زمانی است که باید هر موسیقی را که می خواهید در طول ویدیو پخش کنید انتخاب کنید. موسیقی باید لحن ویدیو را منعکس کند و باید بتواند در پس زمینه بدون تحت الشعاع قرار دادن صدا پخش شود.

 

*** تغییرات فراتر از این نقطه می تواند هزینه را افزایش دهد ***

 

درخواست تغییرات در اسکریپت یا استوری بورد پس از مرحله صدا و موسیقی می تواند هزینه فیلم های متحرک را افزایش دهد، زیرا شرکت سازنده شما باید فیلمنامه جدید را دوباره استخدام کرده و دوباره ضبط کند.

 

5. متحرک

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک ها استوری بردهای متحرک هستند. در حالی که ممکن است شبیه یک ویدیو به نظر برسد، اما اساساً نیمه راه بین استوری بورد و یک ویدیوی متحرک نهایی است.

 

انیماتیک عموماً برای تعیین زمان و انتقال صحنه استفاده می شود. آنها با پخش هر صحنه از استوری بورد به ترتیب و تنظیم زمان هر صحنه برای تنظیم سرعت همراه با صدا ایجاد می شوند.

 

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک‌ها اغلب در کنار یک موسیقی متن پخش می‌شوند تا بیشتر شبیه یک ویدیوی نهایی شده باشد و به ارائه حس بهتری از ظاهر محصول نهایی کمک کند.

 

6. سبک

دوست دارید ویدیوی شما چه شکلی باشد؟ قبل از شروع تولید، باید یک جهت هنری برای ویدیو ایجاد کنید. اول از همه، سبک باید تصویر برند شما را منعکس کند. همچنین مهم است که سبکی را انتخاب کنید که برای مخاطب هدف شما جذاب باشد.

 

اغلب، بهترین راه برای ایجاد یک سبک خاص، جمع آوری مجموعه ای از تصاویر از ویدیوها و برندهای مشابه برای الهام گرفتن است.

7. فریم ها و شخصیت ها را سبک کنید

فریم‌های سبک، نقاشی‌هایی از چند صحنه از ویدیوی شما کاملاً شکل گرفته است. این تصاویر متحرک نیستند، اما جزئیات فوق‌العاده‌ای دارند و برای اطمینان از رضایت شما از سبک ویدیو قبل از شروع تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک استفاده می‌شوند. همه چیز از رنگ ها گرفته تا طراحی شخصیت در این مرحله ایجاد می شود.

 

ساخت کلیپ های تبلیغاتی

 

اطمینان از اینکه از قاب‌ها و شخصیت‌های سبک راضی هستید قبل از ادامه تولید، می‌تواند باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه زیادی شود. اگر تصمیم بگیرید که پس از شروع تولید از سبک ناراضی هستید، تغییر استایل و زنده کردن صحنه ها می تواند پرهزینه باشد.

 

8. تولید آغاز می شود

اکنون که سبک ویدیو تثبیت شده است، صحنه ها به تصویر کشیده شده اند، و صداگذاری کامل شده است، تولید می تواند آغاز شود.

 

در این مرحله از فرآیند تولید ویدیوی متحرک، هر چیزی که قبل از این نقطه ایجاد شده است، مونتاژ می شود. طرح‌ها نهایی می‌شوند، صداگذاری‌ها میکس می‌شوند، موسیقی پس‌زمینه و جلوه‌های صوتی ایجاد می‌شوند، و غیره. با فرض اینکه زمان صرف کرده‌اید تا طرح و مفهوم ویدیو را به دقت بیان کنید، تولید اغلب یک فرآیند بسیار روان است.

 

*** تغییرات فراتر از این نقطه می تواند هزینه را افزایش دهد ***

 

در این مرحله تمام دارایی ها باید نهایی شوند. درخواست تغییرات در دارایی های ایجاد شده در مراحل قبلی در این مرحله می تواند هزینه پروژه شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

 

9. تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

مرحله آخر در ایجاد یک ویدیوی متحرک، البته، خود تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک است. این زمانی است که فیلمنامه از طریق موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک زنده می شود.

 

انیماتورها تمام دارایی های لازم را، فریم به فریم، گردآوری و جمع می کنند. این فرآیند نیاز به زمان و توجه زیادی به جزئیات دارد زیرا حتی کوچکترین اشتباهات می تواند تجربه را برای بیننده خراب کند.

 

ممکن است قبل از نهایی شدن ویدیو، چندین تجدید نظر لازم باشد و به طور کلی قیمت آن در قیمت شرکت سازنده تعیین شود. هنگامی که از محصول نهایی راضی شدید، می توانید ویدیوی خود را منتشر کرده و آن را با جهان به اشتراک بگذارید.

  • ۰۰/۰۹/۱۳
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی