تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

تیزر تبلیغاتی چیست؟

راهنمای کامل برای درک معنای یک ویدیوی تبلیغاتی، اهمیت آن و مراحل کلیدی برای ایجاد آن

ما از شکستن آن برای شما متنفریم، اما اگر تا به حال به فکر ایجاد یک تیزر تبلیغاتی برای کسب و کار خود نبوده‌اید، این فرصت را از دست داده‌اید. می بینید، ویدیو از هر نوع محتوای دیگری جذاب تر، به یاد ماندنی تر و محبوب تر است. استفاده از محتوای ویدیویی در صفحات فرود می‌تواند تبدیل‌ها را تا 80 درصد بهبود بخشد، در حالی که ویدیو در رسانه‌های اجتماعی به تنهایی 1200 درصد بیشتر از محتوای متن و تصویر ترکیبی ایجاد می‌کند.

 

تا سال 2022، تخمین زده می‌شود که ویدیوهای آنلاین بیش از 82 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف‌کننده را تشکیل می‌دهند، بنابراین اکنون زمان مناسبی برای ورود به قطار موفقیت ویدیویی است. ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید: اگر آژانسی را استخدام کنید، تولید ویدیوهای تبلیغاتی حرفه ای می تواند بسیار گران باشد، و اشتباه نمی کنید. تخمین زده می شود که یک ویدیوی 1 تا 2 دقیقه ای می تواند تا 50000 دلار هزینه داشته باشد که توسط یک آژانس برتر تولید شود.

 

خوشبختانه، یک راه حل ساده و بسیار مقرون به صرفه تر وجود دارد: فریلنسرها.

 

در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد به حداکثر رساندن موفقیت ویدیوی خود بدانید، از جمله عناصر کلیدی یک تیزر تبلیغاتی عالی، اینکه چه ویدیوی خاصی برای کسب و کار شما مفید است و مراحل تولید آن در حد بودجه، یاد خواهید گرفت.

چگونه یک تیزر تبلیغاتی بسازیم که فروش داشته باشد (7 مرحله آسان)

درک معنا و اهمیت یک ویدیوی تبلیغاتی

1. تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی  معمولاً به شکل کوتاه‌تر، محتوای ویدئویی فشرده‌ای هستند که هدف آن تبلیغ جنبه‌ای خاص از یک تجارت مانند محصول، خدمات، رویداد، کمپین، تغییر نام تجاری یا ابتکار جدید است. آنها اغلب ترکیبی از گرافیک، کلیپ‌های ویدئویی، طرح‌ها، انتقال‌ها، موسیقی و متن را به نمایش می‌گذارند که برای رسیدن به هدف بازاریابی به صورت هنرمندانه ترکیب می‌شوند. مشابه تریلر یک فیلم آینده که نمای کلی از موضوع فیلم را ارائه می دهد، نکات برجسته را نشان می دهد و شامل یک قلاب می شود، ویدیوهای تبلیغاتی پیش نمایشی از چیزی در افق به مخاطب هدف کسب و کار شما می دهد.

 

با استفاده از یک ویدیوی تبلیغاتی، کسب‌وکار شما می‌تواند توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند، در سطح احساسی ارتباط برقرار کند، و سرگرمی کند، همگی در حین انتقال اطلاعاتی که باید به اشتراک بگذارید. بهترین ویدیوهای تبلیغاتی چشم نواز هستند و داستانی را بیان می کنند که درگیر، الهام بخش و لذت بخش است. در پایان، بینندگان نباید احساس کنند که چیزی فروخته شده است، بلکه باید اطلاعات کلیدی را به خاطر بسپارند.

چگونه تیزر تبلیغاتی می تواند تلاش های بازاریابی شما را افزایش دهد

زمانی که کسب‌وکارها نیاز دارند یا می‌خواهند به نوعی از یک رویداد آتی علاقه‌مند شوند، خواه انتشار محصول باشد یا چیز دیگری، یکی از جذاب‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌ها برای برقراری ارتباط امروزی از طریق استفاده از یک تیزر تبلیغاتی است که به‌طور حرفه‌ای برای تعامل و تعامل طراحی شده است. اقدام درایو پس از ایجاد، محتوا را می توان در کانال های رسانه ای متعدد از تلویزیون و رویدادهای زنده گرفته تا پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

 

 

2. انواع تیزر تبلیغاتی

نوع و سبک ویدیوی شما دست به دست هم می دهد تا به موفقیت شما کمک کند، اما دانستن اینکه دقیقا از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. ما در اینجا در زیر تعدادی از موثرترین انواع ویدیو را که می توانید برای تبلیغ کسب و کار و برند خود استفاده کنید، فهرست کرده ایم.

بهترین روش ها برای افزودن صدا به تیزر تبلیغاتی

ویدیوهای معرفی محصول

یک راه عالی برای ایجاد سر و صدا قبل از عرضه محصول از طریق یک تیزر تبلیغاتی راه اندازی زنده است. وقتی به درستی این کار را انجام دهید، می توانید به طور موثر ارزش محصول خود را به مخاطبان منتقل کنید و به افزایش تقاضا کمک کنید. علاوه بر این، حضور زنده در رسانه های اجتماعی یا داشتن یک تأثیرگذار که محصول را از طرف شما معرفی می کند، می تواند به ایجاد اعتبار و اعتماد برند کمک کند.

promo video

 

ویدیوهای توضیح دهنده

اگر می‌خواهید روشی مؤثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف خود داشته باشید که محصول/خدمت شما چه می‌کند، و همچنین ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن و اینکه چگونه می‌تواند برای آن‌ها سودمند باشد، یک ویدیوی توضیح‌دهنده بهترین راه است. فراموش نکنید که خارج از چارچوب اینجا فکر کنید و ویدیویی ارائه کنید که فقط فهرستی از حقایق نیست، بلکه سرگرم کننده نیز هست. این یک راه عالی برای افزایش تعامل مشتری است، زیرا بینندگان عاشق اشتراک گذاری ویدیوهای سرگرم کننده با شبکه های خود هستند.

شرکت تیزر تبلیغاتی

ویدئوهای حل مسئله

با داستانی که جذاب و الهام‌بخش است، می‌توانید به مشتریان ایده‌آل خود در مورد مشکلاتی که محصولتان می‌تواند حل کند بگویید، در حالی که علاقه‌شان را تا انتها حفظ کنید. هنگام ایجاد ویدئویی با این نوع و سبک، مهم است که قبل از هر چیز بر روی نقاط دردناک بازار هدف خود تمرکز کنید، همچنین اینکه چرا محصول شما (در مقایسه با رقبای شما) راه حلی است که آنها به دنبال آن بوده اند. می‌توانید از یک مثال واقعی استفاده کنید که نشان می‌دهد چگونه محصول شما به مشتری در حل مشکل کمک کرده است.

ویدیوهای اطلاعاتی برند

یک ویدیوی اطلاعاتی به عنوان راهی موثر برای نشان دادن تخصص شما در این زمینه و متمایز کردن کسب و کار شما از سایرین در صنعت است. به این فکر کنید که در مورد چه چیزی اطلاعات بیشتری دارید و چگونه این اطلاعات می تواند به بازار هدف شما کمک کند.

نحوه برنامه ریزی یک پروژه تیزر تبلیغاتی: نکات ضروری قبل از تولید

برای تقویت اقتدار خود، ممکن است بخواهید با متخصصان شرکت خود مصاحبه کنید، در مورد روندهای صنعت بحث کنید، یا توصیه هایی برای حل مشکلاتی که مخاطبان با آن مواجه هستند ارائه دهید.

همچنین روشی جذاب برای انتقال سبک، انرژی و شخصیت برند شما است.

ویدیوهای خلاقانه

با خلاقیت در سبک ویدیوی خود، می توانید رویکردی جدید و نوآورانه برای درک محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. سبک انیمیشن تخته سفید یک داستان خلاقانه را با تصاویر ترسیم شده بر روی پس زمینه ای شبیه تخته سفید بیان می کند و برای توضیح ایده ها یا فرآیندهای پیچیده تر عالی است.

3. چرا ویدیوهای تبلیغاتی برای کسب و کار شما مهم هستند؟

چهار دلیل اصلی که چرا کسب و کارها به یک تیزر تبلیغاتی نیاز دارند و از آن استفاده می کنند عبارتند از:

بهترین روش ها برای افزودن صدا به تیزر تبلیغاتی

1. برای آگاهی از برند و آموزش. آمارها نشان می دهد که ویدئو یک رسانه عالی برای آگاهی بیشتر مصرف کنندگان از برند شما است. 85 درصد از مردم می‌گویند که مایلند ویدیوهای بیشتری از برندها ببینند، در حالی که 72 درصد از مردم ترجیح می‌دهند از ویدیو برای اطلاع از یک محصول یا خدمات استفاده کنند، وقتی هم ویدیو و هم متن در یک صفحه موجود است.

 

هنگامی که به آگاهی از برند فکر می کنید، ممکن است به جنبه هایی مانند تشخیص لوگو فکر کنید، اما بسیار فراتر از آن است. شناخت برند در مورد ایجاد یک رابطه طولانی مدت و معنادار با مخاطبان هدف شما و تشویق آنها به احساس برخی از احساسات مثبت زمانی است که برند شما به ذهن شما خطور می کند.

 

از آنجایی که ویدیو یک روش محتوای بصری است، رسانه عالی برای آموزش مخاطبان شما در مورد تجارت، محصولات و خدمات شما است. این به این دلیل است که بینندگان هنگام تماشای یک ویدیو 95٪ از یک پیام را در مقایسه با 10٪ هنگام خواندن آن به صورت متنی حفظ می کنند.

 

به این فکر کنید که چرا مخاطبان باید به آنچه شما ارائه می دهید اهمیت دهند و چگونه می تواند به آنها در زندگی کمک کند. نیازهای مخاطبان هدف خود را در مرکز هر کاری که انجام می دهید نگه دارید و شانس موفقیت خود را به طور چشمگیری افزایش خواهید داد.

 

2. برای افزایش فروش. یکی دیگر از دلایل محبوب برای ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی، جذب مشتری، افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد است. مطالعات نشان می دهد که 81 درصد از مردم پس از تماشای ویدیوی یک برند متقاعد شده اند که یک محصول یا خدمات را بخرند، در حالی که 76 درصد از کسب و کارها می گویند که ویدیو به آنها کمک کرده است تا فروش خود را افزایش دهند.

 

این به این دلیل است که ویدیوها راهی در دسترس و سرگرم کننده برای بینندگان برای دیدن محصولات از نزدیک و در عمل است، حتی اگر از طریق صفحه نمایش باشد. علاوه بر این، ویدیوها با کمک به تصمیم گیری آگاهانه برای خرید، به مشتری اطمینان می دهند، به خصوص برای خرید آنلاین که نمی توانند به صورت فیزیکی محصول را در دستان خود نگه دارند.

 

هر چند فقط حرف ما را قبول نکنید. مطالعه ای بر روی خرده فروشان مد آنلاین نشان داد که افرادی که از ویدئو در صفحات محصول استفاده می کردند، 134% افزایش در تبدیل مشاهده کردند، در حالی که تست A/B در صفحه فروش محصولات تناسب اندام، افزایش 46% را در تعداد کلیک به صفحه خرید در صفحه فروش مشاهده کرد. شامل یک ویدیو

تدوین تیزر تبلیغاتی: مزایای استفاده از نرم افزار

3. برای هدایت ترافیک. وب‌سایت‌های دارای ویدیو ۲ تا ۳ برابر بیشتر از آنهایی که بازدیدکننده ندارند، بازدیدکننده جذب می‌کنند. ویدیو نه تنها ابزاری موثر برای افزایش ترافیک وب سایت شماست، بلکه با موفقیت افراد را برای مدت طولانی تری در آنجا نگه می دارد، بنابراین نرخ پرش شما را کاهش می دهد. به گفته MistMedia، 88 درصد از بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری در وب سایتی می مانند که یک ویدیوی برجسته نمایش داده می شود.

 

حتی خبر بهتر؟ آنهایی که بیشتر می مانند 64 درصد بیشتر احتمال دارد محصولی را خریداری کنند. باز هم، این به این واقعیت مربوط می‌شود که انسان‌ها بسیار بصری هستند، بنابراین ویدیوها به سایت شما اجازه می‌دهند تا به تعادل کامل بین محتوای نوشتاری و بصری دست یابد.

 

علاوه بر این، هم موتورهای جستجو و هم رسانه‌های اجتماعی (به ویژه لینکدین) محتوای چندرسانه‌ای را در یک صفحه در اولویت قرار می‌دهند، زیرا می‌دانند که ویدیوها نرخ تعامل بالایی دارند. این برای سئو بسیار مفید است، زیرا زمان صرف شده در صفحه را افزایش می دهد (که به عنوان زمان ماندگاری نیز شناخته می شود)، که یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است. همچنین این یک راه عالی برای هدایت ترافیک اضافی به محتوای شما است.

 

4. برای افزایش تعامل و سرگرمی مشتری. وقتی به تجربه مشتری فکر می کنیم، اغلب به سفر فروش فکر می کنیم، اما این خیلی بیشتر از این است. مشتریان شما می‌خواهند احساس کنند که شنیده می‌شوند، به سؤال‌هایشان پاسخ داده می‌شود، مشکلاتشان برطرف می‌شود، و بنابراین در حال ایجاد ارتباط قوی با برند هستند.

 

به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد تشویق مخاطبان هدف شما به تعامل و کسب تأثیرات مثبت از تجربیاتی است که برای آنها به عنوان یک تجارت ایجاد می کنید. همه این عناصر به حفظ و تعامل مشتری کمک می کنند، که وقتی خوب اجرا شوند، رشد و وفاداری برند را تقویت می کنند.

چگونه یک تیزر تبلیغاتی موثر بسازیم

سرگرمی مشتری با تعامل همراه است. وقتی مخاطبان شما سرگرم می شوند، سطح تعامل مشتری بالا می رود. البته ویدیوها نقش بسیار زیادی در سرگرم کردن و جذب مخاطبان شما دارند، زیرا از هر 4 مصرف‌کننده، 1 نفر علاقه خود را به شرکتی از دست می‌دهد که هیچ ویدیویی را در سایت خود ارائه ندهد.

  • ۰۰/۰۹/۱۴
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی