تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۱
  • ۰

چگونه یک تیزر تبلیغاتی  خوب برای تبلیغ موفقیت آمیز استارت آپ خود بسازیم

تیزر تبلیغاتی  ویدیوی کوتاهی است که قصد دارد حس کنجکاوی مشتریان آینده را جلب کند و در عین حال بخشی از عملکرد کسب و کار خود را فاش کند. کوتاه مدت، باید احساسات مثبت را در مخاطب ایجاد کند. در اینجا چند نکته برای جذب خودتان به تیزر تبلیغاتی  های تبلیغاتی وجود دارد.

 

اهداف خود را مشخص کنید

اولین قدم برای ساختن تیزر های تبلیغاتی  خوب این است که اهداف خود را مشخص کنید. شما باید پیامی را که می خواهید به مردم منتقل کنید تجزیه و تحلیل کنید. مراقب باشید، یک تیزر تبلیغاتی  استراتژی شما را با جزئیات توضیح نمی دهد، بلکه باید برعکس، علاقه و کنجکاوی را برانگیزد. باید کوتاه و کارآمد باشد. برای انجام این کار، ارزش هایی را که فکر می کنید برای توصیف در کسب و کارتان ضروری هستند نشان دهید تا مشتریان بدانند که چیست. ایده های خود را به طور خلاصه بیان کنید و با یک عبارت جذاب با یک پیوند یا لوگوی برند خود پایان دهید تا مسیری را که باید در پیش بگیرید.

 

یک قالب منسجم

شما باید به هر قیمتی متن و توضیحات داخل تیزر تبلیغاتی  خود را محدود کنید. تصاویر و ویدئوها باید به انتقال پیام شما به مخاطب کمک کنند. راز یک تیزر تبلیغاتی  خوب این است که از یک ویدیوی برش و برش برای درج تصاویر، با یک عبارت جذاب یا چند کلمه کلیدی استفاده کنید. مشتریان با کنجکاوی در مورد هدف ویدیو، تیزر تبلیغاتی  شما را تا پایان تماشا خواهند کرد.

 

ضروری است که تیزر تبلیغاتی  شما کیفیت خوبی داشته باشد و به همین دلیل از کمک یک عکاس حرفه ای که می داند چگونه زاویه دید مناسبی بگیرد و کیفیت تصویر عالی را در اختیار شما قرار دهد قدردانی کنید. موفقیت به این قیمت می آید!

برای اسکرین شات ها، به نرم افزاری مراجعه کنید که به شما امکان می دهد با حفظ کیفیت تصویر، صفحه نمایش خود را به راحتی ضبط کنید.

 

انتخاب موسیقی متن

بسته به احساساتی که می خواهید به مشتریان خود پیشنهاد دهید، انتخاب موسیقی متفاوت خواهد بود. برای نمایش محصول یا برنامه جدید، موسیقی با ریتمی انتخاب کنید که کنجکاوی و علاقه را برانگیزد. برعکس، برای یک کمپین تبلیغاتی با مضمون سلامتی، روی احساساتی با موسیقی شرط بندی کنید که بینندگان را در قلب موضوع غوطه ور کند.

شرکت ساخت ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای

مراقب باشید، با این حال، قبل از انتخاب موسیقی متن خود، به مجوزی که خریداری می کنید نگاهی دقیق بیندازید. علاوه بر پرداخت هزینه خود آهنگ، نیاز به خرید مجوز دارید که قیمت آن بسته به کاربری که می خواهید از آن بکنید (پخش در شبکه های اجتماعی، استفاده برای اتاق نشیمن و ...) متفاوت است.

کاربران اینترنت اغلب دیگر برای خواندن مطالب طولانی وقت نمی گذارند. آنها تا حد امکان اطلاعات بیشتری را در حداقل زمان می خواهند. تیزر تبلیغاتی  در مورد برانگیختن علاقه و حسادت مشتریان شما از طریق یک کلیپ بسیار کوتاه و پرچرب است.

تیزینگ یک راه عالی برای تبلیغ محصولات، رویدادها یا کسب و کار شما است.

بنابراین یک تیزر تبلیغاتی  20 ثانیه عکس و چند کلمه کلیدی است.

هدف آن: ارائه محتوایی که شما را وادار به رفتن بیشتر کند، مانند بازدید از سایت، بازدید از فروشگاه، خرید از تجارت الکترونیکی، ثبت نام در یک رویداد، رزرو یک محصول ...

تمایز ویدیویی برای این کار بر اساس دسیسه (خواستن بیشتر دانستن)، اصالت (متمایز کردن خود از دیگران) و حسادت (سوق دادن کاربر اینترنت به عمل) است.

فرآیند تیزینگ شامل 5 مرحله است:

  • - نوشتن یک سناریوی کوتاه و بهینه
  • - اجرا و فیلمبرداری
  • - ویرایش صدا (صدا، موسیقی متن، جلوه های صوتی و غیره)
  • - ویرایش ویدئو (پس از تولید با مونتاژ سکانس ها، افکت ها، انتقال ها، متون)
  • - تحویل کلیپ در فرمت های مختلف آماده اشتراک گذاری.

تیزر تبلیغاتی  ویدیویی ابزاری آسان و موثر برای تبلیغ است. میزبانی شده در یوتیوب یا Vimeo، می‌تواند از طریق ایمیل، خبرنامه یا از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، Viadéo توزیع شود... همچنین می‌توان آن را روی نمایشگر، تلویزیون، ویدئو پروژکتور و غیره پخش کرد. در طول نمایشگاه ها یا رویدادها

اهمیت کلیپ تبلیغاتی

  • ۰۰/۰۹/۲۵
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی