تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

 

پلت فرم لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای است. به عنوان یک کسب و کار، حضور شما در این پلتفرم تقریباً اجباری شده است. مانند هر شبکه اجتماعی، شما نیاز به برقراری ارتباط منظم و حفظ پیوند با مخاطبان خود دارید. با فید خبری فشرده‌تر، ویدیو در لینکدین راه خوبی برای متمایز شدن است. هنوز هم لازم است که این یکی به خوبی انجام شود!

 

این مقاله بخشی از مجموعه‌ای است که با هدف توضیح کاربردها و نکات مختلف برای پست کردن ویدیوها به عنوان یک کسب‌وکار در شبکه‌های اجتماعی مختلف است.

ساخت فیلم تبلیغاتی

چرا در لینکدین ویدیو بسازید؟

با گذشت سالها، لینکدین به تدریج به معیار یک شبکه اجتماعی حرفه ای تبدیل شده است. این پلتفرم با از بین بردن تمامی رقبای خود، اکنون ابزار معیاری برای شرکت ها برای ارتباطات سازمانی است. با ویدیو موفق خواهید شد این ارتباط را پویا و خلاقانه کنید.

 

اهداف ممکن:

 

مخاطبان و شبکه حرفه ای خود را توسعه دهید

کسب و کار و مهارت های خود را تبلیغ کنید

مطالب و اخبار مربوط به صنعت خود را به اشتراک بگذارید

همکاران جدید جذب کنید

مخاطبان: 85٪ از تصمیم گیرندگان BtoB در فرانسه از LinkedIn استفاده می کنند (52٪ مرد / 48٪ زن)

 

چه نوع ویدیوهایی در لینکدین پست کنید

برای دستیابی به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید، انواع مختلفی از ویدئوها می توانند برای ارتباط شما در لینکدین کار کنند.

 

ویدئوهای سازمانی

شاید کلاسیک ترین نوع ویدیو باشد. تیزر تبلیغاتی شرکتی در LinkedIn که یک شبکه حرفه ای است کاملاً منطقی است. در این نوع ویدیو شما سازمان، واحدهای تولیدی، ارزش های خود را معرفی می کنید. از طریق این فیلم کوتاه شما اخبار شرکت خود را نشان می دهید و اعتبار خود را به صورت آنلاین تقویت می کنید.

 

ارائه محصولات شما

اینجا بحثی از ساخت ویدیو تبلیغاتی نیست. تیزر تبلیغاتی ارائه محصول شما ویژگی ها و مزایای استفاده از راه حل های شما را به تفصیل شرح می دهد. هدف از این نوع ویدیو متقاعد کردن مشتریان احتمالی است که محصول شما بهترین در بازار است. چرا آن را چیزی شبیه به "تیم ما مفتخر است که محصول جدید ما Y را عرضه می کند" نمی سازیم.

 

توصیفات کارکنان

با ارائه برخی از کارمندان خود به مشتریان، کسب و کار خود را انسانی خواهید کرد. در واقع، مخاطبان شما قادر خواهند بود «افراد واقعی» را که پشت برند و محصولات شما هستند، شناسایی کنند. این توصیفات فرصتی برای توضیح ماموریت های تیم های درون شرکت شما و نشان دادن تخصص آنها خواهد بود.

 

توصیفات مشتری

نوع دیگری از ویدئو که در حال حاضر بسیار محبوب است: توصیفات مشتری. با برجسته کردن مشتریانی که با راه حل های شما متقاعد شده اند، مشتریان جدید احتمالی را مطمئن و متقاعد خواهید کرد. در مورد ارتباطات B2B، مصاحبه با مشتری یک برند شناخته شده، نیروی فروش محصولات شما را تقویت می کند. همینطور با یک ستاره برای ارتباطات B2C.

 

تخصص خود را نشان دهید

در قالب یک آموزش یا نکات، شما به عنوان یک متخصص در بخش خود ظاهر می شوید. ایده واقعاً نشان دادن تخصص شماست. در یک روش آموزشی، شما توصیه هایی را برای رفع نیازهای شناسایی شده در بالادست با مشتریان خود ارائه می دهید.

 

نکات کلیدی یک تیزر تبلیغاتی موفق لینکدین چیست؟

برای ساخت ویدیوهای خود در لینکدین، توصیه می کنیم توصیه های زیر را دنبال کنید. تیم Rushmix ما آنها را در استراتژی ارتباطات وب خود ادغام کرده اند.

 

محتوای با کیفیت حرفه ای

اولین نکته ما این است که از ویدیوهای خود مراقبت کنید. برخلاف اسنپ چت، تیک توک یا فیسبوک، مخاطبان شما در لینکدین انتظار محتوای حرفه ای دارند. کار خلاق چه از نظر ماهیت و چه در شکل، باید متفکرانه و منسجم باشد. اینجا کار آماتوری وجود ندارد. برای تقویت جنبه حرفه ای، کسب و کار خود را در زمان راه اندازی ویدیو به سرعت قابل تشخیص کنید.

 

ویدیوهای خود را مستقیماً در لینکدین منتشر کنید

موارد استفاده دشوار است: فکر می کردید تیزر تبلیغاتی خود را در یوتیوب منتشر کنید و سپس این پیوند را در لینکدین ارسال کنید؟ همه اینها را فراموش کنید و فیلم کوتاه خود را مستقیماً در لینکدین منتشر کنید. مطمئناً تعداد کل بازدیدهای تیزر تبلیغاتی خود (و بیشتر) را از دست خواهید داد، اما لینکدین تمایل بیشتری به نمایش بیشتر انتشارات شما دارد. چرا اون ؟ زیرا هر شبکه اجتماعی بیش از هر چیز می خواهد که شما از خدمات آن استفاده کنید نه از خدمات دیگران.

 

ویدیوهای تاثیرگذار

نکته مهم دیگر اعلام موضوع ویدیو در چند ثانیه اول است. حتی اگر این ویدیو با راه اندازی خودکار خود در فید خبری لینکدین توجه ها را جلب کند، کاربر اینترنت بیش از 3 ثانیه را صرف بررسی هر خبر نمی کند.

فیلم خود را بدون صدا بهینه کنید

همانطور که در پاراگراف قبل گفتیم، ویدیوها به طور خودکار در لینکدین راه اندازی می شوند. اما صدا به صورت پیش فرض غیرفعال می شود و بدون اقدام کاربر اینترنت فعال نمی شود. هنگامی که می خواهید تیزر تبلیغاتی خود را ویرایش کنید، این عنصر را در نظر بگیرید. عناوین و زیرنویس‌ها را در نظر بگیرید تا مردم بدانند تیزر تبلیغاتی شما درباره چیست.

 

یک تصویر مینیاتوری برای تیزر تبلیغاتی خود ایجاد کنید

برای هر فیلمی که در لینکدین پست می کنید، می توانید یک تصویر مینیاتوری را به آن مرتبط کنید. این تصویر "پوشش" تیزر تبلیغاتی شما خواهد بود. این بسیار استراتژیک است زیرا می توانید یک طرح خاص را با تمام اطلاعات مربوطه ایجاد کنید. وقتی مخاطب شما انتخاب می کند که کدام ویدیو را می خواهد تماشا کند، این تصویر است که در انتخاب آنها تعیین کننده خواهد بود.

 

برو زنده

در نهایت به شما توصیه می کنیم هر از چند گاهی ویدیوهای زنده بسازید. Live را می توان با انواع مختلف ویدیویی که در بالا ذکر کردیم مرتبط کرد. این تمرین به شما این امکان را می دهد که تا حد امکان به مخاطبان خود نزدیک شوید و مستقیماً با آنها در تعامل باشید. این امر باعث تقویت روابط شما با مشتریان می شود.

 

فرمت های مختلف ویدیو در لینکدین

لینکدین 3 نوع فرمت را ارائه می دهد که می توانید روی آنها علامت گذاری کنید و ویدیوهای خود را پخش کنید.

 

انتشارات کلاسیک

کلاسیک ترین قالب، زمانی که یک ویدیو را به عنوان یک پست در صفحه کسب و کار خود منتشر می کنید.

تیزر شخصی شده: چرا آن را در استراتژی خود ادغام کنید؟

ابعاد پیشنهادی: 1920 x 1920 پیکسل (مربع)، 1920 x 1080 پیکسل (منظره)، 1080 x 1920 پیکسل (عمودی)

حداقل عرض: 360 پیکسل

نسبت ابعاد چشم انداز: 16: 9

فرمت پرتره: 9:16

فرمت مربع: 1: 1

وزن ویدیو: حداکثر 5 گیگابایت

فرمت های ویدیویی توصیه شده: mp4، .mov، .mpg، .avi، .asf، .flv، mkv.، .webm

مدت زمان ویدیو: از 3 ثانیه تا 10 دقیقه

داستان ها

لینکدین نیز از این قاعده مستثنی نیست، این پلتفرم همچنین داستان هایی را بر اساس اینستاگرام یا اسنپ چت آغاز کرده است.

 

ابعاد پیشنهادی: 1080 x 1920 پیکسل

فرمت پرتره: 9:16

فرمت های ویدیویی توصیه شده: mp4، .h264

مدت زمان ویدیو: حداکثر 20 ثانیه

ویدئوی تبلیغاتی

برای تبلیغات در نظر گرفته شده برای لینکدین، فرمت های ویدئویی کمی با نشریات سنتی متفاوت است.

 

ابعاد پیشنهادی: 1920 x 1920 پیکسل (مربع)، 1920 x 1080 پیکسل (منظره)، 1080 x 1920 پیکسل (عمودی)

حداقل عرض: 360 پیکسل

نسبت ابعاد چشم انداز: 16: 9

فرمت پرتره: 9:16

فرمت مربع: 1: 1

حجم ویدیو: حداکثر 200 ماه

فرمت های ویدیویی توصیه شده: mp4

مدت زمان ویدئو: حداکثر 30 دقیقه (طبق گفته لینکدین، این حدود 15 ثانیه موثرترین است)

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرمت های خاص لینکدین، توصیه می کنیم برگه اختصاصی را مطالعه کنید.

 

تیزر تبلیغاتی LinkedIn خود را با Rushmix بسازید

شرکت ما Rushmix در ارتباطات تجاری دیجیتال و به ویژه ویدیو تخصص دارد. ما راه حل هایی برای تولید سریع تیزر تبلیغاتی با کیفیت برای وب ارائه می دهیم.

  • ۰۰/۱۰/۰۳
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی