تیزر تبلیغاتی با امید

  • ۰
  • ۰

 

تیزر تبلیغاتی

 

امروز ویدیو باید ویروسی باشد. اگر می‌خواهید ارتباط مؤثر و اشتراک‌گذاری تا حد امکان توسط افراد بیشتری داشته باشید، باید ویدیویی کوتاه، کمتر از یک دقیقه و پویا داشته باشید.

 

تولید تیزر تبلیغاتی آنلاین: فروش خود را اعلام کنید

ما به شرکت ها، کارآفرینان و رهبران پروژه پیشنهاد می کنیم تیزر تبلیغاتی خود را ایجاد کنند. این فرمت ویدیویی برای ارائه یک محصول یا خدمات یا برای اعلام یک رویداد ایده آل است: روزهای باز، شرکت در نمایشگاه تجاری، تولد، رویداد تبلیغاتی و غیره.

 

ویدیوی تیزر باید حسادت را برانگیزد، توجه را جلب کند و کنجکاوی را برانگیزد. این یک راه ایده آل برای ارائه یک محصول جدید، یک پیشنهاد با زمان محدود یا یک رویداد، مجازی یا حضوری است.

سفارش تیزر تبلیغاتی

تنظیم تیزر تبلیغاتی بسیار آسان است. بنابراین قالبی است که ارزان است و می تواند به سرعت بر اساس نیازهای کسب و کار ایجاد شود. ما از این قالب استفاده کرده‌ایم، برای مثال، برای تبلیغ فروشگاه نورد یک صنعت‌گر نانت، دیدیه لروی، یا برای ترویج آموزش ارائه شده توسط ژان فیلیپ لو کادر، متخصص در پیشگیری از خطرات و کمک‌های اولیه در شرکت‌ها.

 

تیزر تبلیغاتی اجازه می دهد تا تصاویر و متون در پس زمینه موسیقی برجسته شوند. بنابراین شما می توانید پیام خود را به صورت مستقیم منتقل کنید. ساده، موثر و بسیار کوتاه (1 دقیقه یا کمتر)، این ویدیو بلافاصله توجه مصرف کنندگان یا مخاطبان هدف را به خود جلب می کند. ما به شما در ایجاد تیزر تبلیغاتی خود از A تا Z بر اساس اهداف و استراتژی ارتباطی شما کمک می کنیم. تیزر تبلیغاتی را می توان در شبکه های اجتماعی (فیس بوک، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب) و همچنین در سایت شرکتی شما منتشر کرد.

 

ویدیوی تیزر به شما امکان می دهد محصول / خدمات خاص خود را ارائه دهید. شما می توانید با پرسیدن سوالاتی در مورد پیشنهاد خود، کاربران اینترنت را متقاعد کنید که به شما مراجعه کنند. این ویدئو سوالاتی را ایجاد خواهد کرد.

  • ۰۰/۰۹/۲۹
  • omid video

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی